اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سرپرست بیمارستان تخصصی شهید بهشتی تفت:

بیمارستان شهید بهشتی تفت تنها مرکز مسمومیت‌های دارویی یزد است

خبرگزاری فارس: سرپرست بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهید بهشتی تفت گفت: این بیمارستان تنها مرکز مسمومیت‌های دارویی یزد است.

بیمارستان شهید بهشتی تفت تنها مرکز مسمومیت‌های دارویی یزد است
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، احمد دهقان عصر امروز در بیست و سومین نشست اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها و خبرنگاران شهرستان تفت با مدیران ادارات که به میزبانی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهید بهشتی تفت برگزار شد، روابط عمومی را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان دانست و اظهار داشت: اگر مسئول روابط عمومی هر دستگاهی نتواند با ذوق و سلیقه و توانایی خود فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در اداره مربوطه را انعکاس دهد و مردم و مسئولان اطلاعی از این اقدامات نداشته باشند، این دستگاه جایی در بین مردم نخواهد داشت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت بیمارستان شهید بهشتی تفت از راه‌اندازی بخش vip این بیمارستان در سال گذشته برای نخستین بار در استان یزد خبر داد.
دهقان خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این بخش جراحی‌های تخصصی و فوق تخصصی از جمله جراحی مغز و اعصاب، فک و صورت، بالن‌گذاری و ... با حضور پزشکان مجرب در این بیمارستان انجام می شود.
وی افتتاح این بخش را یکی از موفقیت‌های بزرگ این بیمارستان عنوان کرد و گفت: راه‌اندازی این بخش بهانه‌ای شد تا سطح عمومی بیمارستان از یک بیمارستان تخصصی به فوق تخصصی ارتقا پیدا کند به طوری‌که انجام عمل‌های جراحی از ماهی 80 عمل در سال‌های گذشته به 500 عمل جراحی رسیده و در واقع قلب بیمارستان را در دست گرفته است.
وی همچنین از این بیمارستان به عنوان تنها مرکز مسمومیت‌های دارویی استان یزد یاد کرد و ادامه داد: این بیمارستان پذیرای همه بیماری‌های مسمومیتی در سراسر استان است که در حال حاضر به طور متوسط ماهانه بین 30 تا 50 بیمار مسموم برای درمان به این بیمارستان مراجعه می‌کنند.
دهقان، مجهز بودن این بیمارستان به دستگاه لیزری و عمل بدون درد و خونریزی با حضور تنها جراح عمومی زن در استان یزد را یکی دیگر از موفقیت‌های این بیمارستان دانست و گفت: این بیمارستان تنها بیمارستان دولتی در استان یزد است که مجهز به این دستگاه بوده و ماهانه پذیرای 30 تا 40 بیمار از استان‌های فارس، اصفهان، کرمان و یزد است.
وی با اشاره به ضریب 70 درصدی اشغال تخت‌های بیمارستان خاطرنشان کرد: راه‌اندازی بخش‌های VIP، CCU، ICU، پاتولوژی، سونوگرافی، آندوسکوپی،کلونوسکوپی، فوق تخصص گوارش و حضور پزشکان متخصص و فوق متخصص در بخش‌های مختلف از اعزام بی‌مورد بیماران به مرکز استان بی‌نیاز هستیم و این بیمارستان نه تنها در استان یزد بلکه در استان‌های همجوار شناخته شده است و روزانه پذیرای بیماران زیادی از استان‌های همجوار است.
دهقان همچنین از خیرانی که برای تجهیز، مرمت و خرید دستگاه‌های مورد نیاز، این بیمارستان را یاری کرده‌اند قدردانی کرد و افزود: دست خیران را می‌فشاریم و چشم به راه همراهی بیشتر آنها هستیم تا بتوانیم خدمات بهتر و بیشتری را به مردم ارائه دهیم.
وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی بخش سی تی اسکن و مغز و اعصاب که تنها نیاز این بیمارستان است و بخش پیوند کلیه، آغاز احداث ساختمان جدید اورژانس و توسعه بخش VIP از 13 تخت به 20 تخت از برنامه‌های در دست اقدام این بیمارستان است.
دبیر هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان تفت نیز در این مراسم ضمن تشکر از سرپرست و مسئول روابط عمومی بیمارستان به واسطه همکاری و توجه ویژه به بحث روابط عمومی گفت: خوشبختانه با شروع این نشست‌ها که با هدف ارتقای جایگاه روابط عمومی در ادارات و دیدگاه مدیران نسبت به این مقوله انجام شد، پیشرفت‌های خوبی به دست آمده و امیدواریم شهرستان تفت در بحث روابط عمومی به جایگاه شایسته‌ای که باید برسد، دست یابد.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول