اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با حضور مسئولان استانی؛

بیمارستان 50 تختخوابی سیدالشهدایی سنندج به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار کردستان و دیگر مسئولان استانی بیمارستان 50 تختخوابی خصوصی دکتر سیدالشهدایی سنندج افتتاح شد.

بیمارستان 50 تختخوابی سیدالشهدایی سنندج به بهره‌برداری رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیدبقا سیدالشهدایی پزشک خیر سنندجی در مراسم افتتاح این طرح خدماتی و درمانی در شهر سنندج اظهار داشت: رفع مشکلات درمانی و بهداشتی یکی از دغدغه‌های مهم مسئولان نظام مقدس اسلامی در این خطه از میهن اسلامی و از خواسته‌های همیشگی مردم ولایت‌مدار کردستان است.
وی افزود: در همین راستا و به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم شریف کردستان بر آن شدیم که بیمارستانی مجهز با امکانات و کادری مجرب را برای خدمت‌رسانی به مردم کردستان با همکاری مدیریت بانک تجارت استان افتتاح کنیم.
سیدالشهدایی افزود: تاکنون بیش از 100 میلیارد ریال صرف این پروژه خدماتی و درمانی شده و در فاز نخست 50 تخت بیمارستانی دارد که با حمایت‌های مسئولان استان و فراهم‌کردن زمینه‌ها و مجوزهای لازم سعی بر آن است که به 150 تخت افزایش یابد.
این خیر کردستانی تصریح کرد: متأسفانه در مسیر ساخت این بیمارستان خصوصی با مشکلات عدیده‌ای مواجه شدیم تا حدی که این طرح دو ساله بیش از 20 سال طول کشید.
سیدالشهدایی اظهار داشت: این بیمارستان خصوصی هم‌اکنون می‌تواند به مردم استان کردستان انواع خدمات درمانی در حوزه جراحی، کودکان، داخلی، زنان و زایمان، ICU و CCU را ارائه دهد.
وی افزود: همچنین در بخش پاراکلینیک نیز خدمات رادیولوژی، سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی، آزمایشگاه و داروخانه مجهزی راه‌اندازی شده و آماده ارائه خدمات به  مردم کردستان هستیم.
سیدالشهدایی خاطر نشان کرد: در آینده نزدیک با انعقاد تفاهمنامه با انواع بیمه‌های درمانی در سطح استان همه کردستانی‌ها می‌توانند از خدمات ارائه شده این بیمارستان خصوصی با تعرفه‌های بیمه‌ای خویش بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول