اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار اردبیل:

90 درصد کار سرشماری در اردبیل انجام شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: با گذشت نزدیک به 20 روز از آغاز سرشماری نفوس و مسکن 90 درصد کار سرشماری در اردبیل به پایان رسیده است.

90 درصد کار سرشماری در اردبیل انجام شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری عصر امروز در نشست با مأموران سرشماری و عوامل فنی و اجرایی این طرح در اردبیل اظهار داشت: با توجه به سردسیر شدن منطقه و برودت هوا در زمان سرشماری مهلت دوروزه‌ای نیز برای جمع‌آوری کامل اطلاعات به ویژه از مناطق روستایی و دورافتاده به استان اردبیل داده شده است تا بتوانند در این فرجه زمانی به صورت کامل امر سرشماری سال 90 را انجام دهند.
وی به مناسب اجرا شدن این طرح در مهلت مقرر اشاره کرد و افزود: ما با بسیج تمام امکانات و همراهی خوب دستگاه‌های ذیربط توانستیم از دوم آبان تا امروز کار سرشماری را با دقت و حوصله انجام دهیم و خانوارهایی که در مهلت سرکشی چندین باره مأموران در منزل نبودند، می‌توانند در فرصت دو‌روزه تا 24 آبان ماه استفاده کنند و حتی با مراجعه به ستادها اطلاعات خانوارهای خود را ارایه کنند.
اکبری با بیان این‌که با استخراج اطلاعات و برخی نتایج به دست آمده قرار است همه جمع‌بندی‌ها به مرکز آمار ارسال شود، تصریح کرد: مرکز آمار نتایج نهایی سرشماری سال 90 را در اوایل سال آینده اعلام می‌کند و ما با یک اطلاعات دقیق و مناسب می‌توانیم برنامه‌ریزی‌های آینده خود را در حوزه‌های مختلف انجام دهیم.
این مسئول در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: آمارگیران در کنار عوامل فنی و ستادی در 20 روز گذشته با وجود سرمای هوا و برخی از مشکلات در یک تعامل و همکاری مناسب سعی کردند آمار و اطلاعات خانوارهای شهرستان اردبیل را جمع‌آوری کرده و به ثبت برسانند که در این زمینه همراهی خوب مردم نیز یکی از اسباب موفقیت اجرای طرح است.
وی با یادآوری این‌که دولت به نتایج این سرشماری در هدف‌گذاری‌ها و سیاست درست اجرای برنامه‌ها نیاز جدی و مبرم دارد، اضافه کرد: ما اگر پایه و اساس حرکت و برنامه‌ریزی درست را در رسیدن به اهدافمان آمار و اطلاعات قلمداد کنیم، به سرعت می‌توانیم در باجه‌های زمانی از این ذخیره اطلاعاتی استفاده کنیم.
به گزارش فارس، فرماندار اردبیل در پایان ادامه داد: سرشماری امسال در حقیقت یک آزمون خوب و موفق برای اجرای پنج ساله طرح سرشماری در کشور است که با وجود برخی مشکلات و نارسایی‌ها به موقع، مناسب و در یک تعامل و همکاری شایسته انجام شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول