اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

همزمان با دهه ولایت؛

نمایشگاه عکس «نقطه آغاز» در اردبیل برپا شد

خبرگزاری فارس: همزمان با دهه ولایت و در آستانه عید غدیر خم نمایشگاه عکس نقطه آغاز در اردبیل برپا شده است.

نمایشگاه عکس «نقطه آغاز» در اردبیل برپا شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این نمایشگاه که عصر امروز و در تالار بیضای اردبیلی گشایش یافت، بیش از 35 اثر عکاس سجاد پاداش عکاس برگزیده استان اردبیل به نمایش گذاشته شده است.
در این نمایشگاه که عکس سرزمین نور و با محوریت عشق و دلدادگی به سرزمین وحی الهی و امامت و ولایت برپا شده است، آثاری زیبا از این هنرمند در فریم‌های مختلف به نمایش گذاشته شده است.
این نمایشگاه عکس که از امروز تا 24 آبان ماه برپا شده علاقمندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت 10 الی 13 و عصرها از ساعت 16 الی 19 از نمایشگاه عکس سرزمین نور سجاد پاداش دیدن کنند.
به گزارش فارس، سرپرست حوزه هنری استان اردبیل در مراسم گشایش این نمایشگاه عکس در اردبیل اظهار داشت: حوزه هنری از آثار نفیس ارزشمند هنرمندان در رشته‌های مختلف برای برپایی نمایشگاه و تحلیل و نقد آثار حمایت می‌کند و معتقد است برپایی نمایشگاه‌های متعدد نشان از اعتلای فرهنگ و هنر این سرزمین دارد.
ساسان ناطق با بیان این‌که استان اردبیل در چند سال اخیر هنرمندان تراز اولی را تحویل جامعه داده است، افزود: هنر ارزشی و متعالی هنری ماندگار و برگرفته از اصالت روح اسلامی و ایرانی است و همیشه باید حریم‌دار چنین هنر ماندگار بود.
وی در ادامه سخنان خود به نزدیکی ایام غدیر و برنامه‌های مختلف حوزه هنری در گرامیداشت این ایام تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های هنری با موضوع غدیر در دستور کار ما قرار گرفته به طوری که همزمان با دهه ولایت در اکثر شهرهای استان اردبیل برنامه‌های هنری، فرهنگی با محوریت شناساندن معارف غدیر برگزار می‌شود.
سرپرست حوزه هنری استان اردبیل از این حادثه به عنوان دریایی از شناخت و معرفت یاد کرد و ادامه داد: اگر معارف غدیر به معنای حقیقی در جامعه شناسانده شود دیگر بسیاری از آسیب‌های ناشی از تفرقه و دودستگی از بین می‌رود.
این مسئول در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: هنرمند واقعی آن است که بتواند زیبایی‌های این هنر متعالی را به تصویر کشیده و به شایسته‌ترین شکل در معرض دید و نمایش بگذارد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول