اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر مرکز مدیریت راه‌های خراسان رضوی خبر داد:

کاهش 7.8 درصدی تردد در محورهای خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز مدیریت راه‌های خراسان رضوی از کاهش آمار تردد در محورهای اصلی و شریانی استان به میزان 7.8 درصد در هفته گذشته نسبت به دوره مشابه پیش از آن خبر داد.

کاهش 7.8 درصدی تردد در محورهای خراسان رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و ترابری خراسان رضوی، سیدمحمد سیاسی اظهار داشت: در هفته منتهی به 20 آبان ماه یک‌میلیون و 12 هزار و 370 مورد تردد در 13 محور شریانی استان ثبت شد که با توجه به برودت دما در استان 85 هزار و 700 مورد نسبت به هفته قبل کاهش داشت.
وی افزود: محورهای مشهد ـ چناران با 288 هزار، باغچه ـ نیشابور با 118 هزار و 600 تردد، مشهد ـ باغچه با 102 هزار و 150 مورد و شادمهر ـ تربت حیدریه با 71 هزار و 300 مورد گذر پرترددترین جاده‌های استان در هفته گذشته بودند.
مدیر مرکز مدیریت راه‌های خراسان رضوی در ادامه گفت: بر اساس آمار ثبت شده توسط دستگاه‌های تردد شمار مستقر در 13 محور اصلی استان دو محور مشهد ـ فریمان و چناران ـ قوچان هرکدام 36 درصد کاهش تردد داشتند که این بالاترین افت گذر در بین محورهای استان در هفته گذشته بود.
سیاسی افزود: 82 درصد کل خودروهای عبوری از محورهای اصلی و شریانی استان در این مدت یعنی 829 هزار و 920 دستگاه را خودرو سبک بوده است.
وی گفت: در این دوره زمانی 187 هزار و 550 مورد تخلف سرعت غیر مجاز و 197 هزار مورد تخلف رعایت نکردن فاصله قانونی توسط دستگاه‌های نظارتی ثبت شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول