اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سخنگوی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

برگزاری دوره 60 ساعته مربیگری تیر وکمان در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: سخنگوی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دوره 60 ساعته مربیگری تیر وکمان در در این استان خبر داد.

برگزاری دوره 60 ساعته مربیگری تیر وکمان در کهگیلویه و بویراحمد
آرمان قنبرزاده امروز با بیان مهمترین رویدادهای ورزشی چند روز اخیر استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: با حضور مدرس فدراسیون تیر و کمان کشور و به منظور آشنایی ورزشکاران این رشته ورزشی، کلاس مربیگری درجه 3 این رشته در یاسوج برگزار شد.
وی ابراز داشت: در این کلاس که از تاریخ 18 تا 21 آبان با حضور 11 نفر از آقایان و 16 نفر از بانوان علاقه‌مندان به این رشته ورزشی برگزار شد، شرکت‌کنندگان از شهرهای یاسوج، گچساران، دهدشت، بهبهان و شیراز زیرنظر رضا موچانی مدرس فدراسیون تیر و کمان کشور با آخرین تکنیک‌ها و مهارت‌های فردی این رشته ورزشی آشنا شدند.
قنبرزاده تصریح کرد: این کلاس‌ها به مدت 60 ساعت صبح و عصرها در سالن جلسات اداره‌ کل و پایگاه ورزش قهرمانی این استان برگزار شد.

*آغاز مسابقات هندبال بانوان جوانان کشور در یاسوج
 قنبرزاده در ادامه گفت: همان‌گونه که از پیش اطلاع‌رسانی شده بود، با حضور هشت استان کشور نخستین دوره مسابقات هندبال بانوان جوانان کشور در یاسوج آغاز شد.
این مسئول در اداره ‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این مسابقات با حضور استان‌های اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، یزد، لرستان، همدان و کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج در حال برگزاری است.
قنبرزاده گفت: تیم‌ها در دو گروه چهار تیمی به مصاف هم می‌روند و از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه خواهد یافت.
وی عنوان کرد: در روز نخست این مسابقات چهار دیدار در سالن پوریای ولی آموزش و پرورش این استان برگزار شد که تیم‌های چهارمحال و بختیاری، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد و فارس به ترتیب بر تیم‌های لرستان، همدان، یزد و خوزستان صاحب برتری شدند.
قنبرزاده یادآور شد: در دومین روز این مسابقات طبق برنامه تیم‌های اصفهان با فارس، همدان با خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد با چهارمحال و بختیاری و یزد با لرستان به مصاف هم می‌روند.
این مسئول بیان کرد: مراسم افتتاحیه این مسابقات با حضور شفیعی مدیرکل ورزش و جوانان استان،  واشقانی نماینده فدراسیون هندبال کشور، نیرومند معاونت توسعه ورزش این اداره‌کل، زارعی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد، نوربخش مسئول امور ورزش بانوان استان، زرافشان رئیس هیئت هندبال و سرپرستان و مربیان و داوران شرکت کننده در این دوره از مسابقات با نظم خاص در سالن پوریای ولی برگزار شد.
 انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول