اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به‌مناسبت عید سعید غدیر؛

پاسداران سپاه تهران بزرگ عقد اخوت خواندند

خبرگزاری فارس: مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران تهران بزرگ گفت: به‌مناسبت عید سعید غدیر پاسداران سپاه تهران بزرگ عقد اخوت خواندند.

پاسداران سپاه تهران بزرگ عقد اخوت خواندند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی ستاد غدیر،  عباس علی نجار زاده گفت: حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی معاون تربیت و آموزش عقیدتی سپاه پاسداران و حجت الاسلام و المسلمین عبدالعلی گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تهران بزرگ با یکدیگر عقد اخوت خواندند و برادر شدند.
مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران تهران بزرگ افزود: همزمان با دهه مبارک ولایت و امامت و زاد روز ولادت حضرت امام هادی علیه السلام و ایام عید سعید غدیر خم، جشن ویژه برادری در ستاد سپاه محمد رسول الله صلی الله علیه و اله تهران بزرگ برگزار شد و هزاران پاسدار در این مراسم با اجرای سنت حسنه عقد اخوت، با یکدیگر پیمان برادری بستند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این مراسم که همراه بود با تلاوت قرآن کریم و مداحی مادحین اهلبیت علیهم‌السلام، در کنار برادری سربازان وظیفه و کارکنان رسمی و فرماندهان سپاه، حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی معاون تربیت و آموزش عقیدتی سپاه پاسداران و حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تهران بزرگ با یکدیگر عقد اخوت خواندند و برادر شدند.
این گزارش حاکی است، در عید سعید غدیر جشن برادری و قرائت عقد اخوت در سراسر کشور بین مردم و مسئولان در نهادهای مختلف برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول