اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرمانده سپاه پلدختر:

برخی به دنبال استفاده ابزاری از اصولگرایی هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان پلدختر گفت: برخی به دنبال استفاده ابزاری از اصولگرایی و حزب الله هستند.

برخی به دنبال استفاده ابزاری از اصولگرایی هستند
تقی محمدی امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در پلدختر با اعلام اینکه وظیفه سپاه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان و نامحرمان است، گفت: برخی‌ها به دنبال سوء استفاده از اصولگرایی و حزب الله هستند.
وی استفاده ابزاری از اصولگرایی را، نوعی نفاق دانست و از مردم خواست در مقابل این‌گونه ترفند‌ها هوشیار باشند.
محمدی تصریح کرد: استکبار جهانی هر روز به دنبال هجمه علیه سپاه است، زیرا نمی‌تواند این بازوی توانمند را تحمل کند و این جایگاه سپاه را می‌رساند، که دشمن از کلمه سپاه پاسداران وحشت دارد و امروز خواب خوش را از دشمن گرفته است.
وی بیان داشت: دشمن این را به خوبی درک کرده است، که افرادی در سپاه تربیت و پرورش یافته‌اند که بازوی قدرتمند نظام و ولایت هستند که به خود اجازه می‌دهند، علیه سپاه قطعنامه صادر کنند و به دنبال ترور فرمانده سپاه قدس هستند، زیرا از سپاه و افرادی که در بدنه جامعه تزریق شده‌اند عصبانی و از این افراد می‌ترسند.
محمدی گفت: دشمن هزینه‌ها و تلاش‌های زیادی را انجام می‌دهد، تا هر روز با یک نقشه و ترفند جدید به هدف خود برسد و باید مواظب باشیم و آگاهی و بصیرت خود را بالا ببریم.
فرمانده سپاه ناحیه پلدختر در زمینه شایستگی پاسداری اظهار داشت: سپاه همواره در مسیر تحول و پیشرفت و تعالی قرار دارد و این در صورتی محقق می‌شود که بیش از همه نسبت به رشد و سرمایه‌های اصلی توجه ویژه داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: شایستگی پاسداری همان تجلی زیبایی و لوح معنوی پاسداری بر مبنای بصیرت دینی و فرهنگ والای عاشورایی است.
محمدی با اشاره به تهدیدات اخیر دشمنان اظهار داشت: در طول 32 سالی که از انقلاب می‌گذرد همیشه تهدیدات دشمنان را داشته‌ایم اما هیچ‌ وقت این تهدیدات عملی نشده است.
وی با بیان اینکه با این حال نیروهای مسلح باید اقتدار خود را حفظ کنند، گفت: در این راستا وظیفه داریم که حفظ و ارتقای آمادگی را در دستور‌ کار قرار دهیم، تا اگر روزی تهدیدات دشمن عملی شد به مشکلی برنخوریم.
محمدی  همبستگی‌، اتحاد و یکپارچگی را نیاز امروز کشور بیان کرد و اظهار داشت: همه باید امروز تلاش کنیم زمینه فعالیت را به دشمن ندهیم.
وی با عنوان اینکه هر کس برخلاف مسیر رهبری گام بردارد، حرکتش در راستای دشمن است، افزود: اگر فرمایش مقام معظم رهبری با نظر ما متضاد بود باید به قصد عبادت نظر خود را زیر پا له کنیم و از فرمایش او اطاعت کنیم.
فرمانده سپاه پلدختر در بخش دیگری از  سخنانش به هوشیاری در مقابل تلاش دشمن برای بدنام کردن سپاه و بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: برخی با سوء استفاده از عنوان حزب الله و اصولگرایی راه افرادی را طی می‌کنند که طی سال‌های قبل نیز با سوء استفاده از آن خسارات سنگینی بر پیکره نظام وارد کردند.
وی با بیان اینکه چرا برخی‌ها با گفتن اینکه نباید ارتباطی میان سپاه و مدیران باشد، دانسته یا نداشته آب به آسیاب دشمن می‌ریزند به آنان هشدار داد و گفت: از آنجا که به برکت حرکت خالصانه بسیج و سپاه، امروز جهان اسلام در حال خیزش علیه استکبار و صهیونیزم جهانی است و دستور ترور شخصیت‌های سپاه در راستای ضربه زدن به این خیزش‌هاست.
محمدی به همۀ مسئولان سفارش کرد با همدلی بیشتر و در کنار هم برای رضایت مردم تلاش بیشتری انجام دهند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول