اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

قهرمان شنای نابینای کشور:

کمبود استخر گریبانگیر شناگران نابینای اصفهان شده است

خبرگزاری فارس: قهرمان شنای نابینای کشور گفت: با توجه به استعداد‌های خوب ورزشی در رشته شنای نابینایان و کم‌بینایان استان اصفهان، هنوز محدودیت‌های زیادی از نظر فضای تمرین و آموزش برای شناگران و قهرمانان این استان وجود دارد.

کمبود استخر گریبانگیر شناگران نابینای اصفهان شده است
فرهاد ناطقی امروز در گفت‌و‌گو‌ با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تنها استخر موجود برای تمرین شناگران کم‌بینا و نابینای‌ هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان اصفهان استخر باران است که در آنجا نیز به شناگران هیئت، در دو قسمت آقایان و بانوان، تنها یک روز در هفته اجازه استفاده از این استخر داده می‌شود.
وی که با داشتن مدرک کارشناسی ارشد در رشته خدمات بهداشتی و درمانی، قهرمانی شنای رقابت‌های شنای کم‌ بینا و نابینایان کشور را نیز از سال‌های 1386 تا 1389 از آن خود کرده است، با بیان اینکه من از سن 15 سالگی به صورت حرفه‌ای به رشته شنا روی آوردم، تاکید کرد: نخستین مدال آوری من در رشته شنا مقام سومی رقابت‌های شنای نوجوانان تهران بود.
قهرمان شنای نابینای کشور که در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی از جمله عضویت در هیئت مدیره جامعه اسلامی نابینایان استان اصفهان، حضور جدی و فعال دارد در مورد مشکلات فراوانی که برای ورزشکاران معلول استان اصفهان وجود دارد، اظهار داشت: در بیشتر رشته‌های ورزشی مربوط به معلولان، غیر از ورزشکاران کم‌توان ذهنی و ورزشکاران کم شنوا، مناسب‌سازی زیادی صورت نگرفته است.
وی ادامه ‌داد: با توجه به شرایط خاص معلولان ورزشکار، تمام مسئولان، از جمله شهرداری اصفهان باید برای سهل کردن رفت و آمد این افراد در جا‌های مختلف شهر از جمله پارک‌ها تمهیدات خاصی را در نظر بگیرند.
ناطقی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری ورزشی برای عموم معلولان استان اصفهان، سلامتی و شادابی هر چه بهتر و بیشتر معلولان را به همراه دارد، اظهار داشت: مسئولان دلسوز استان اصفهان با برنامه‌ریزی‌های لازم و کافی می‌توانند مشکلات و محدودیت‌های زیاد معلولان، به ویژه ورزشکاران معلول استان اصفهان را برطرف کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول