اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در پایان مرحله نخست؛

شناگران قم در لیگ معلولان کشور سوم شدند

خبرگزاری فارس: تیم هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان قم در پایان مرحله نخست مسابقات لیگ شنا جانبازان و معلولان کشور موفق به کسب مقام سوم شد.

شناگران قم در لیگ معلولان کشور سوم شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان، میزبان رقابت‌های دومین دوره لیگ شنا جانبازان و معلولان، مجموعه ورزشی آزادی تهران بود و طی آن شناگران تیم‌های مدعی در مواد مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.
با برنامه‌ریزی انجمن شنا جانبازان و معلولین فدراسیون، رقابت‌های نخستین مرحله از دومین دوره پیکارهای لیگ شنای جانبازان و معلولان کشور با حضور 57 شناگر در قالب 11 تیم شرکت‌کننده از استان‌های سراسر کشور به انجام رسید.
دور رفت دومین دوره رقابت‌های لیگ شنای جانبازان و معلولان کشور در حالی در مجموعه ورزشی آزادی تهران انجام شد که شناگران جانباز و معلول در کلاس‌های مختلف و مواد گوناگون انفرادی و تیمی با یکدیگر به مسابقه دادند و در نهایت این مسابقات با قهرمانی اصفهان و معرفی برترین‌ها به پایان رسید.
در پایان برگزاری نخستین مرحله این دوره از پیکارها، امتیازات محاسبه شد که در نهایت تیم خانه شنا اصفهان با کسب 192 امتیاز در صدر جدول رده بندی ایستاد و موفق به کسب جایگاه نخست شد، ضمن اینکه تیم‌های هیئت خراسان رضوی و هیئت قم دوم و سوم شدند.
در این رده بندی تیم هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان خراسان رضوی با کسب 142 امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی قرار گرفت و نایب قهرمان شد، ضمن اینکه شناگران جانباز و معلول تیم هیئت قم با کسب 70 امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کردند.
بر اساس برنامه ریزی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان کشورمان، مرحله رفت از دومین دوره رقابت‌های لیگ شنا قهرمانی جانبازان و معلولین کشور به مدت یک روز در 22 ماده و هفت کلاس مختلف در استخر مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
در این مرحله از مسابقات تیم‌های جانبازان و معلولان خانه شنا اصفهان، هیئت خراسان رضوی، هیئت تهران، هیئت جانبازان و معلولان قم، هیئت البرز، هیئت آذربایجان شرقی، هیئت کرمان، هیئت زنجان، هیئت مازندران، هیئت استان مرکزی و توابع تهران حضور داشتند.
دور رفت از دومین دوره رقابت‌های لیگ شنا جانبازان و معلولان کشور در حالی برگزار شد که محمدحسین اقبالی، مجید نوروزی و سعید غفاری به ترتیب به عنوان سرپرست لیگ، سرپرست فنی و مسئول لیگ بر نحوه اجرای مطلوب و دقیق این رقابت‌ها نظارت داشتند.
قرار است دور برگشت لیگ شنا جانبازان و معلولان کشور، بهمن ماه به میزبانی خراسان رضوی برگزار شود.
در این رقابت‌ها اکثر ملی‌پوشان و ورزشکاران نخبه این رشته حضور داشتند و مربیان تیم ملی شنا جانبازان و معلولان نیز از فرصت برای محک خوردن و آمادگی بیشتر ملی‌پوشان اعزامی به رقابت‌های جهانی آیواز در آذر ماه امسال در کشور امارات بهره بردند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول