اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

2 تا 4 آذر؛

رشت میزبان لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت بدمینتون گیلان از برگزاری رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور گروه «ب» در دوم تا چهارم آذر امسال در رشت خبر داد.

رشت میزبان لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هما اسماعیلی عصر امروز در جمع اعضای هیئت بدمینتون استان با اشاره به آغاز لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور اظهار داشت: مرحله مقدماتی لیگ برتر بدمینتون بانوان در گروه «الف» 25 و 26 آبان جاری در تهران برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه لیگ برتر بدمینتون بانوان با حضور هفت تیم در سال جاری برگزار می‌شود، افزود: این هفت تیم در دو گروه با هم به رقابت می‌پردازند.
نایب رئیس هیئت بدمینتون گیلان ادامه داد: فولاد مبارکه سپاهان، تختی فارس و گاز تهران در گروه «الف» و شهید رجایی قزوین، نماینده گیلان و نماینده زنجان به همراه آلیاژین قطعه شاهرود در گروه « ب» حضور دارند.
به گفته وی، مسابقات گروه «الف» در تاریخ 25 و 26 آبان در تهران و در سالن بدمینتون ورزشگاه شهید شیرودی و بازی‌های گروه «ب» نیز دوم تا چهارم آذر در رشت برگزار می‌شود.
 
*پایان کار بدمینتون بازان گیلانی در رقابت‌های بحرین
 اسماعیلی با اشاره به اینکه نمایندگان ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین‌المللی بحرین باز ماندند، بیان داشت: با شکست محمدرضا خردمندی بدمینتون‌باز شایسته گیلانی و سروش اسکندری در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌‌های بین‌المللی بحرین، بدمینتون بازان ایران به کار خود در این مسابقات پایان دادند.
وی گفت: روز گذشته در مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها محمد رضا خردمندی به مصاف سوراب وارما از هند رفت که در دو گیم و با نتایج 21 بر 13 و 21 بر 9 مغلوب شد.
این مسئول ادامه داد: سروش اسکندری بازیکن زنجانی نیز در مصاف با بی‌سای پرانیت بدمینتون باز قدرتمند هندی در دو گیم و با نتایج ۲۱-۱۴و ۲۲-۲۰ مغلوب شد.
به گفته وی، خردمندی که در دور نخست حریفی از مالدیو را مغلوب کرده بود در دور دوم پیتر کوکال نفر نخست کشور چک و شانس سوم قهرمانی این مسابقات را با نتیجه دو بر صفر شکست داد تا روز پنجشنبه در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف سوراب وارما شانس ششم قهرمانی این مسابقات از هند برود.
اسماعیلی با بیان اینکه مسابقات بین‌المللی بحرین با جایزه 15 هزار دلاری برگزار می‌شود، یادآور شد: امتیازات به دست آمده در این رقابت‌ها در ارتقای رنکینگ بین‌المللی و کسب سهمیه المپیک 2012 لندن موثر بود.
وی افزود: به همین منظور محمدرضا خردمندی از گیلان به همراه کاوه مهرابی، علی شاه‌حسینی و سروش اسکندری چهار بدمینتون باز ایران در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند.
نایب رئیس هیئت بدمینتون گیلان ابراز داشت: مسابقات بین‌المللی بحرین از روز چهارشنبه 18 آبان امسال در شهر منامه آغاز شده بود که با شکست نمایندگان ایران پرونده این رقابت‌ها برای ایرانیان بسته شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول