اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

قائم مقام معاون خدمات شهری شهرداری تهران:

عملکرد منطقه 15 در فضای سبز موفق بوده است

خبرگزاری فارس: قائم مقام معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر خدمت به مردم گفت: خدمتی که برای خدا صورت گیرد، ماندگار می‌شود.

عملکرد منطقه 15 در فضای سبز موفق بوده است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه 15، منصور باقر صاد در جلسه نظارت دوره‌ای بر عملکرد معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 15 در ارتباط با فعالیت‌های این منطقه گفت: منطقه در محقق کردن وظایف خود و به ویژه اجرای دو رسالت فضای سبز بوستان آزادگان و مسئولیت سنگین خود در پروژه احداث بزرگراه امام علی (ع) موفق عمل کرده است.
قائم مقام معاون خدمات شهری شهرداری تهران با دعوت از مسئولان شهرداری منطقه 15 برای انجام کار خالصانه برای مردم ابراز امیدواری کرد بتوانیم قدمی در راستای حل مشکلات مردم برداریم، حتی اگر کسی نبیند و متوجه نشود، یقین داشته باشید آن خدمت در کارنامه عمل شما ثبت می‌شود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: هر خدمتی به مردم که برای رضای خدا انجام شود، ماندگار است.
قائم مقام معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ادامه عملکرد شهرداری منطقه 15 را موفق ارزیابی کرد و گفت: جا دارد از تلاش‌های شهردار، معاونان، مدیران و شهرداران نواحی در به ثمر رساندن اقدامات موثر در حوزه خدمات شهری تقدیر می‌کنیم.
معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 15 در این نشست به برخی دستاوردهای شاخص منطقه در حوزه خدمات شهری در سال 90 اشاره کرد و افزود: فعالیت‌هایی همچون بازپیرایی 30 بوستان، احداث 90 آبنما، نصب 20 سری وسایل بازی کودکان، اجرای شبکه روشنایی در بوستان‌ها، نصب مبلمان پارکی در 35 بوستان، احداث باغ راه و پاتوق محله، نورپردازی در مساجد، میادین و پل‌های سطح محدوده، تبدیل فضاهای بی دفاع به بوستان، توسعه فضای سبز در شبکه بزرگراهی منطقه، احداث چهار بوستان جدید و ... از جمله این اقدامات است.
شهردار منطقه 15 نیز در ادامه ضمن خیرمقدم به قائم مقام معاون خدمات شهری شهرداری تهران و هیئت همراه از تحقق بیش از 97 درصد مصوبات دور قبل نظارت دوره‌ای (سال 88) در حوزه خدمات شهری در منطقه 15خبر داد و گفت: تعیین تکلیف موضوع ساماندهی و انتقال صنف اوراق کنندگان و قطعه فروشان خود رو به خارج از منطقه در سال 90، تکمیل عملیات احداث دو ایستگاه آتش نشانی در محله‌های طیب و اتابک تا پایان سال جاری، ساماندهی و زیباسازی دروازه ورودی شرق تهران، نصب سه دستگاه پل مکانیزه در منطقه تا پایان سال جاری اهم مطالبات منطقه است که امیدواریم با حمایت مسئولان تحقق یابد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول