اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی:

تعطیلات اضطراری مدارس از طریق خبرگزاری‌‌ها اعلام می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: اطلاع‌رسانی تعطیلات اضطراری مدارس تنها از طریق بخش‌های خبری شبکه آفتاب، رادیو اراک و خبرگزاری‌ها صورت می گیرد.

تعطیلات اضطراری مدارس از طریق خبرگزاری‌‌ها اعلام می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی، محسن صفایی اظهار داشت: با توجه به شرایط نامساعد جوی و بارش برف و لغزندگی معابر و جاده‌ها در برخی از روزهای پاییز و زمستان به منظور رعایت حال دانش آموزان و پیشگیری از حوادث ناشی از برودت هوا و لغزندگی معابر با هماهنگی مدیرکل آموزش و پرورش، روسای آموزش و پرورش مناطق و نواحی و ستاد حوادث غیرمترقبه در استانداری مرکزی اقدام به تعطیلی برخی مقاطع در مناطق استان می‌‌شود.
وی تصریح کرد: سیاست اداره روابط عمومی بر این است تا ضمن کسب اطلاعات دقیق از اداره هواشناسی و اداره راه و ترابری تصمیم مناسب و به موقع را اتخاذ کرده و در اولین فرصت با استفاده از ابزارهای مناسب اطلاع رسانی به اطلاع عموم مردم رسانده شود.
رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به ارسال بخشنامه تعطیلی اضطراری به مناطق و مدارس استان گفت: هماهنگی لازم برای اجرای اقدامات در شرایط اضطراری ناشی از برودت هوا و شرایط نامساعد جوی صورت پذیرفته است.
صفایی ادامه داد: از عموم مردم درخواست می‌شود به اطلاعیه‌های اداره کل آموزش و پرورش که در بخش‌های مختلف خبری شبکه آفتاب و خبرگزاری‌ها و همچنین زیرنویس تلویزیونی و رادیو صدای استان مرکزی منتشر می‌شود توجه کنند و دانش آموزان قبل از خروج از منزل از وضعیت تعطیلی مدارس آگاه شوند و از تماس با پلیس 110 و مخابرات 118 و شماره تلفن‌های ادارات به دلیل بروز برخی اختلالات جدا خودداری کنند.
وی با اشاره به لزوم هماهنگی و همکاری دستگاه‌های مختلف در این شرایط ضمن تقدیر از هماهنگی صدا و سیمای استان و خبرگزاری‌ها بر تشکیل کمیته‌های اطلاع رسانی در مناطق و نواحی به منظور انعکاس به موقع اخبار مربوط به تعطیلی اضطراری به مدیران واحدهای آموزشی تاکید کرد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول