اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

از عصر امروز؛

دور جدید بارش‏ها در خوزستان آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل هواشناسی خوزستان ابرناکی و بارش باران‌های رگباری در استان خوزستان را از نیمه‌های وقت امروز خبر داد.

دور جدید بارش‏ها در خوزستان آغاز می‌شود
مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: همانگونه که انتظار می‌رفت بررسی نقشه‌های پیش‌یابی سطح زمین نفوذ زبانه کم فشاری را نشان می‌دهد که از اواسط وقت امروز با نفوذ و تدریجا حاکمیت خود بر روی استان خوزستان باعث ابرناکی در آن خواهد شد.
وی با اشاره به وضعیت هوای استان افزود: انتظار افزایش ابر، رگبار پراکنده و احتمال رعد و برق از وقت یاد شده به بعد در استان مورد انتظار است.
این مقام مسئول با اشاره به وضعیت هوای استان تاکید کرد: آسمان استان قسمتی تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر و همراه با رگبار پراکنده و احتمال رعد و برق به ویژه در ارتفاعات، بعضا غبار آلود و گاهی توام با وزش باد قابل ملاحظه پیش‌بینی می‌شود.
دهملایی با اشاره به وضعیت هوای استان بیان کرد: وضعیت هوا، گاهی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی پیش بینی می‌شود.
وی تاکید کرد: جهت باد، شمال غربی به تدریج جنوب شرقی، سرعت باد، 8 تا 25 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد 40 کیلومتر در ساعت خواهد بود.
مدیر کل هواشناسی خوزستان درباره دمای هوای استان گفت: در شبانه روز گذشته رامهرمز با 26 و دهدز با 8 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند.
دهملایی با اشاره به پیش بینی دمای هوای اهواز خاطرنشان کرد: حداکثر دمای اهواز به 26 و حداقل به 12 درجه سانتیگراد خواهد رسید.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول