اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون فرماندار نور خواستار شد؛

ترویج آبزی‌پروری در آب‌بندان‌های نور

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار نور گفت: آبزی پروری در آب‌بندان‌های نور ترویج شود.

ترویج آبزی‌پروری در آب‌بندان‌های نور
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، احمد محمدی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه آب، کشاورزی، منابع طبیعی بیان داشت: با وجود دارا بودن فضا، امکانات و وجود فارغ التحصیلان رشته‌های مرتبط این شهرستان در بحث آبزی‌پروری به ویژه در آب‌بندان‌ها بسیار ضعیف است.
وی اظهار داشت: آب‌بندان‌ها باید به سمت آبزی پروری سوق داده شوند زیرا این امر با ایجاد اشتغال مولد، فعال و پویا موجب رونق اقتصادی منطقه می‌شود.
معاون فرماندار نور در ادامه با اشاره به اهمیت عنصر زمان در هنگام وقوع حوادث و امدادرسانی، تصریح کرد: هر کار باید در زمان خودش انجام شود تا مشکلات جانبی و بعدی گریبانگیر مردم و مسئولان نشود.
محمدی با اشاره به سیل اخیر در شهرستان بیان داشت: نباید منتظر ماند تا بحرانی اتفاق بیفتد و بعد فکر چاره کرد، مسئولان قبل از بحران چاره اندیشی و تدابیر لازم داشته باشند.
وی با بیان اینکه بسیاری از عوامل قابل پیشگیری است و خسارات سیل اخیر را هم می‌توان کاهش داد، افزود: مشخص نبودن حریم، عدم آزادسازی و نیز عدم لایروبی رودخانه‌ها و آب‌بندان‌ها موجب افزایش خسارات شده است.
معاون فرماندار نور گفت: نباید به خاطر رضایت عده‌ای محدود زندگی و سلامت بیشتر اهالی و شهروندان را به مخاطره انداخت و دستگاه‌ها باید دقت و نظارت و پیگیری لازم را در این زمینه داشته باشند.
محمدی مصوبات جلسات را ایجاد تعهد برای مسئولان دانست و ابراز داشت: مصوبات جلسات تعهد مسئولان است که باید پیگیری کنند تا محقق شود.
وی از مردم خواست تا همکاری لازم را با مسئولان داشته باشند و از ساخت و سازهای غیر مجاز به ویژه در حرائم خودداری کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول