اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس‌کل دادگستری کردستان:

دادسرای انتظامی قضات پشتیبان قضات در اجرای قانون است

خبرگزاری فارس: رئیس‌کل دادگستری استان کردستان با اشاره به نقش پشتیبان دادسرای انتظامی قضات در دستگاه قضائی، گفت: نقش نظارتی دادسرای انتظامی قضات در دستگاه قضائی سبب می‌شود تا قاضی راسخ‌تر و با اراده جدی به قانون عمل کند.

دادسرای انتظامی قضات پشتیبان قضات در اجرای قانون است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی‌اکبر گروسی پیش از ظهر امروز در مراسم تقدیر از قضات برتر و نمونه دادگستری استان کردستان در سنندج اظهار داشت: نظارت و بازرسی در هر دستگاهی ابزار لازم و از ارکان مدیریت است و موجب استمرار سلامت در سازمان‌ها می‌شود که این نظارت در دستگاه قضائی باید جدی و فوق‌العاده باشد.
وی افزود: نقش نظارتی دادسرای انتظامی قضات بدیهی است و این نظارت قاضی و دستگاه قضایی را بیمه می‌کند. 
گروسی تاکید کرد: در استان کردستان مشکلات زیادی برای کار کردن قضات وجود دارد و دادگستری کردستان با مشکل تامین کادر قضائی مواجه است که امیدواریم با ارائه راهکارهای مناسب توسط قوه قضائیه این مشکل مرتفع شود.
وی ادامه داد: خوشبختانه قضات و کارکنان دادگستری استان کردستان در مجموعه‌ای سالم مشغول خدمت‌رسانی به مردم شریف استان هستند و نگاه اعتمادآمیز و مثبت مردم موید این مطلب است.
در ادامه این مراسم، رنجبر معاون ارزشیابی دادسرای انتظامی قضات قوه قضائیه با ارائه مطالبی در خصوص عملکرد قضات کارگاه آموزشی را برای آنها برگزار کرد.
در پایان این مراسم از 12 نفر از قضات نمونه دادگستری استان کردستان با اهدای لوح تقدیر و هدایائی قدردانی شد و قضات برتر و نمونه هدایای خود را از معاون ارزشیابی دادسرای انتظامی قضات  تحویل گرفتند.  
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول