اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی کانون‌های مساجد استان مرکزی صورت گرفت؛

اعلام فراخوان جشنواره کوثر پرفروغ در استان مرکزی

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از اعلام فراخوان جشنواره سراسری کوثر پرفروغ ویژه بانوان در این استان خبر داد.

اعلام فراخوان جشنواره کوثر پرفروغ در استان مرکزی
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری اظهار داشت: جشنواره کوثر پرفروغ در رشته‌های عکس، نقاشی، خوشنویسی، وبلاگ‌نویسی، شعر و مقاله نویسی و آثار ابتکاری ویژه بانوان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این جشنواره برای نخستین‌بار به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور برگزار می‌شود، افزود: محوریت موضوع آثار این جشنواره شخصیت والای حضرت فاطمه معصومه(س) است که همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) در دهه کرامت در جوار حرم حضرت معصومه(ع) آغاز شده است.
ذوالفقاری اضافه کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره تا 12 دی ماه سال جاری مصادف با سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به قم مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره در استان قم و یا به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهر خود ارسال کنند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی تصریح کرد: نمایشگاهی از آثار برگزیده، در حاشیه همایش اختتامیه این جشنواره برپا خواهد شد.
ذوالفقاری در ادامه از تاسیس 20 باب کانون فرهنگی هنری در مساجد استان مرکزی خبر داد و گفت: همزمان با آغاز دهه ولایت و امامت 20 باب کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد شهری و روستایی استان مرکزی تاسیس می‌شود.
وی هدف از راه اندازی این تعداد کانون را جذب و گرایش جوانان و نوجوانان به مسجد و فعالیت‌های فرهنگی دانست و افزود: از این تعداد 11 کانون در مساجد روستاها و 9 کانون در مساجد شهری افتتاح می‌شود.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با اشاره به تفاهم‌نامه ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با شورای سیاست‌گذاری ائمه جماعات مبنی بر تاسیس کانون فرهنگی هنری در مصلاهای کشور ادامه داد: کانون فرهنگی هنری "نجوا" در مصلای بیت المقدس اراک نیز به همین مناسبت در دهه ولایت و امامت تاسیس می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول