اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در جنوب تهران صورت گرفت؛

آتش سوزی گسترده در یک بارانداز بزرگ کالا

خبرگزاری فارس: آتش سوزی یک انبار و بارانداز بزرگ کالا در جنوب تهران مهار شد ولی در اثر آن خسارت فوق العاده‌ای به بار آمد.

آتش سوزی گسترده در یک بارانداز بزرگ کالا
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی سازمان آتش نشانی تهران، برای اطفای این حریق آتش نشان‌ها از 5 ایستگاه به محل حادثه واقع در خیابان فدائیان اسلام، بعد از بزرگراه آزادگان اعزام شدند.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی تهران در مورد موقعیت محل آتش سوزی گفت: انبار و بارانداز مزبور به مساحت تقریبی 7 هزار و 500 مترمربع از دو سوله سرپوشیده و محوطه باز تشکیل شده که درتمام قسمت‌های آن انواع کالا ها انبار شده بود. 
فتح‌اله تیموری افزود: در جریان این حادثه یکی از دو سوله مسقف این انبار به مساحت تقریبی یک هزار و 300 متر مربع کاملا شعله ور بود به گونه ای که دود و آتش فراوانی از سوله شرقی آن به آسمان زبانه می‌کشید.
وی در مورد مشکلات کار گفت: وزش شدید باد باعث شده بود که هر لحظه بر شدت آتش سوزی افزوده شود و این وضعیت آتش‌نشانان را با مشکل مواجه کرده بود.
معاون عملیات آتش نشانی در ارتباط با علت بروز این آتش سوزی و هم چنین خسارات وارده گفت: هم اکنون کارشناسان آتش نشانی در محل حادثه حاضر شده و در حال بررسی علت وقوع این حادثه و هم چنین برآورد میزان خسارت وارده هستند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول