اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

شب گذشته رخ داد؛

آتش سوزی در کارگاه موادشیمیایی در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: یک کارگاه تولید مواد شیمیایی در شهرک صنعتی خاوران نیمه شب گذشته در اثر رعایت نکردن اصول ایمنی دچار آتش سوزی شد.

آتش سوزی در کارگاه موادشیمیایی در جنوب تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی سازمان آتش‌نشانی تهران، پس از رخداد آتش سوزی در کارگاه مواد شیمیایی ساعت 23:53 دقیقه شب گذشته به سامانه 125 آتش نشانی اطلاع داده شد و آتش نشانان متعاقب آن به سوی محل حادثه در جاده خاوران، سایت فن آوران شهرک صنعتی خاوران شتافتند.
فرمانده آتش نشانان اعزامی در این ارتباط گفت: هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، داخل این کارگاه 100 مترمربعی کامل در حال سوختن بود و آتش و دود فراوانی از آن بلند می‌شد.
عباس شاطر معصوم افزود: آتش نشانان با استفاده از دو رشته لوله آبرسانی به سرعت اقدام به خاموش کردن آتش کردند و مانع از سرایت آن به یک کارگاه جوراب بافی که در مجاور این کارگاه تولید مواد شیمیایی بود، شدند. 
وی در ادامه علت بروز آتش سوزی را روشن بودن مشعل گازی در مجاورت مواد قابل اشتعال و مواد پلاستیکی دانست و اضافه کرد: در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید ولی خساراتی به کارگاه وارد شد.
بر پایه این گزارش، وجود کارگاه‌های تولید مواد شیمیایی در داخل و پیرامون شهر تهران و نیز مغازه‌های پرتعداد فروشنده این نوع مواد و تمرکز آنها در مرکز شهر، از منظر امنیت شهری، همواره یک خطر جدی برای تهران، شهری با میلیون‌ها نفر جمعیت است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول