اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار گتوند خبر داد:

بازسازی صحنه غدیر در گتوند

خبرگزاری فارس: فرماندار گتوند از بازسازی صحنه واقعه تاریخی غدیر خم در این شهرستان خبر داد و گفت: برنامه‌های هفته ولایت در شهرستان گتوند با شکوه و کیفیت بالا در حال برگزاری است.

بازسازی صحنه غدیر در گتوند
قدرت‌الله امانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گتوند اظهار داشت: مسئولان شهرستان به منظور پاسداشت روز غدیر خم و تاکید بر زنده نگهداشتن این عید بزرگ عالم شیعه برای برگزاری مراسم‌های این هفته برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام داده‌اند.
وی با اشاره به لزوم برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های این دهه افزود: ترویج فرهنگ نورانی غدیر یک وظیفه دینی است و باید ابعاد مختلف این واقعه مهم را برای مردم بیان کنیم.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: ناحیه مقاومت بسیج گتوند در راستای بزرگداشت این دهه، صحنه غدیر را بازسازی خواهد کرد، ضمن اینکه همایشی نیز به همین مناسبت در سطح شهرستان برگزار می‌شود.
رئیس شورای اداری شهرستان گتوند افزود: برنامه‌های دهه ولایت در شهرستان گتوند از هفته‌ها پیش در نظر گرفته شده و تلاش شده است تا برنامه‌ها همگی به طور کامل اجرایی شوند.
امانی‌پور با اشاره به دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام در شهرستان گتوند گفت: برپایی ایستگاه‌های صلواتی توسط اداره بازرگانی و بسیج اصناف در سطح بازار، درج احادیث معتبر در سربرگ نامه‌های ادارات و فضاسازی با استفاده از ریسه و لامپ‌های رنگی نیز از دیگر برنامه‌هایی هستند که در این دهه در سطح شهرستان گتوند برگزار می‌شوند.
وی تاکید کرد: خوزستان دروازه تشیع ایران است و به این دلیل باید کوشید تا این روز با شکوه بیشتری در استان خوزستان برگزار شود.
فرماندار گتوند افزود: عید غدیر خم از بزرگ‌ترین اعیاد تشیع است و باید از تمام توان خود برای برگزاری باشکوه آن استفاده کرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول