اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی:

امسال 1200 دقیقه انیمیشن خراسان رضوی در خارج سازمان تامین می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: در سال جاری نیاز به تولید 2 هزار دقیقه انیمیشن داریم که حداکثر تولید مستقیم اداره‌کل استان 800 دقیقه است.

امسال 1200 دقیقه انیمیشن خراسان رضوی در خارج سازمان تامین می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام علی نهاوندی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی با نخبگان و فعالان عرصه‌های هنری در تالار شهید عابد فرمانداری نیشابور اظهار داشت: سال گذشته 300 دقیقه تولید انیمیشن در استان داشتیم که از شبکه استانی پخش شد.
وی با بیان اینکه در هفت ماهه گذشته 50 ساعت تولید و پخش برنامه‌های مختلف از نیشابور داشتیم، گفت: ویژه‌ برنامه کاروان حسینی در ایام محرم به انعکاس مناسک مذهبی دهه محرم نیشابور می‌پردازد.
نهاوندی با بیان اینکه مطابق آمار نظرسنجی‌ها میزان رضایت‌مندی مردم از شبکه سیمای خراسان رضوی نسبت به قبل از 24 ساعته شدن افزایش پیدا کرده است، عنوان داشت: باید به کمک اهالی ادب و هنر استان و دیگر ظرفیت‌های آن، شبکه خراسان رضوی به قواره شبکه معنوی ایران اسلامی دربیابد.
مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی ادامه داد: بیش از 50 درصد تولیدات صدا و سیمای استان، برون‌سپاری شده است.
نهاوندی با اشاره به اینکه ما هیچ ممنوعیتی در استفاده از تولیدات دیگران برای استفاده در صداوسیما نداریم، اظهار کرد: از کسانی که توانمندی تولید آثار فاخر مطابق با سیاست‌های صدا و سیما را دارند، استقبال و استفاده می‌کنیم.
مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: این یک رکورد بزرگ جهانی است که در یک مکان 12 تا 18 هزار نفر، اندیشه تشیع را ثبت و ضبط کردند و بعد این حدیث در عرصه‌های مختلف هنری ظرف قرون مختلف منتشر شده است.
وی در پایان پیشنهاد داد: حدیث سلسله‌الذهب به‌عنوان میراث معنوی کشور به‌ثبت رسد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول