اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

کرمانشاه به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات ووشو راه یافت

خبرگزاری فارس: نخستین دوره مسابقات لیگ ووشوی جوانان کشور با شناخت تیم‌های برتر به پایان رسید و تیم‌های هیئت ووشو تهران، گاز هرمزگان، هیئت ووشو کرمانشاه و کابل و کمان زنجان تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی هستند.

کرمانشاه به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات ووشو راه یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، بر این اساس امروز چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی در آکادمی ووشو با هم به مبارزه می‌پردازند.
تیم‌های هیئت ووشو تهران، گاز هرمزگان، هیئت ووشو کرمانشاه و کابل و کمان زنجان تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه نهایی هستند.
طبق برنامه در مرحله نیمه نهایی هیئت ووشوی تهران با گاز هرمزگان و هیئت ووشوی کرمانشاه با کابل و کمان زنجان به مصاف هم خواهند رفت که برنده این دو بازی به دیدار نهایی و بازنده‌ها هم به مسابقه رده‌بندی راه می‌یابند.
دیدارهای مرحله نیمه نهایی پنج‌شنبه و دیدار رده‌بندی و پایانی نیز عصر همان روز برگزار شد.
نخستین دوره لیگ ووشوی جوانان کشور از 17 شهریور ماه سال ‌جاری با حضور هشت تیم در دو گروه چهار تیمی به صورت رفت و برگشت آغاز به کار کرد.
انتهای پیام/ج30


این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول