اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور؛

جهش ترابری قم طعم چهارمین شکست را چشید

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال جهش ترابری قم چهارمین بار در مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور باخت.

جهش ترابری قم طعم چهارمین شکست را چشید
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جمعیت زیادی از مشتاقان و علاقه‌مندان به بسکتبال به سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آماده بودند تا از نزدیک یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر این فصل را تماشا کنند که در نهایت با نگرانی از وضعیت آینده جهش ترابری نماینده قم در لیگ برتر سالن را ترک کردند.
بسکتبال دوستان قم در پایان جدال حساس جهش ترابری قم با ذوب آهن اصفهان یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی این فصل لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور نیز شاهد شکست تیم شهرشان بودند تا وضعیت نماینده قم در انتهای جدول چندان مناسب نباشد.
در این مسابقه که با توجه به جدال مدعیان در بالای جدول رده‌بندی علاوه بر شاگردان سیدعباس آقاکوچکی برای ذوب آهن نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود، شاگردان فرزاد کوهیان در تیم ذوب آهن توانستند میزبان خود جهش ترابری قم را با حساب 75 بر 45 شکست داده و چهارمین برد متوالی خود در لیگ برتر را کسب کنند.
شکست در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم، دومین باخت متوالی تیم بسکتبال جهش ترابری قم در دیدارهای خانگی و چهارمین شکست متوالی این تیم از آغاز فصل تا کنون بود و سبب شد نماینده قم با کسب چهار امتیاز همچنان در مکان دهم جدول رده بندی باقی بماند.
این باخت در حالی برای تیم بسکتبال جهش ترابری قم رقم خورد که شاگردان آقاکوچکی سعی و تلاش زیادی برای کسب نتیجه ای آبرومند در مقابل تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان داشتند اما باید پذیرفت که حریف اصفهانی که یکی از تیم‌های ریشه دار سال‌های اخیر مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، یک سر و گردن برتر از تیم جهش ترابری قم بود و بازیکنان سرشناس‌تر، تیم هماهنگ تر و موقعیت بهتری نسبت به نماینده قم داشت و پیروزی آنها حتی پیش از مسابقه نیز کاملا قابل پیش بینی بود.
چهارمین شکست متوالی در پایان چهارمین هفته از دور رفت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در شرایطی در کارنامه تیم بسکتبال جهش ترابری قم به ثبت رسید که نماینده قم پیش از این با حساب 64 بر 57 یک بار دیگر در خانه به تیم بسکتبال بانک سامان تهران باخته بود.
از سوی دیگر جهش ترابری قم در هفته دوم رقابت‌های در دیداری خارج از خانه در شهر گرگان برابر میزبان خود تیم شهرداری این شهر تن به شکست 66 بر 57 داد و در هفته سوم نیز که یک بار دیگر در لیگ برتر به میهمانی رفته بود، این بار در خانه تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی تهران صدرنشین رقابت‌ها، به باخت 71 بر 64 تن داد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول