اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون برنامه‌ریزی استاندار فارس خبر داد:

انتقال موسسه ملی اقیانوس‌شناسی به شیراز

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار فارس از آغاز روند انتقال موسسه ملی اقیانوس شناسی به شیراز خبر داد.

انتقال موسسه ملی اقیانوس‌شناسی به شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، محمدتقی زمانیان، در نخستین جلسه بررسی ظرفیت‌ها و چشم‌انداز منطقه ویژه علم و فناوری فارس که با شرکت معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تشکیل شد، با بیان ظرفیت‌ها و زمینه‌های ویژه استان فارس و شهر شیراز، خواستار تسریع در روند راه‌اندازی منطقه ویژه علم و فناوری این استان شد.
معاون برنامه‌ریزی استاندار فارس با اشاره به سوابق ممتاز شیراز در تاسیس دانشگاه‌های جامع و برتر کشور از قبیل دانشگاه شیراز و دانشگاه علوم پزشکی شیراز و همچنین موقعیت ویژه جغرافیایی استان فارس در پشتیبانی از سواحل  و بنادر کشور، تاسیس مراکز پژوهشی و فناوری در استان فارس را الزامی و ضروری برشمرد.
وی با تاکید بر عزم مدیریت ارشد استان در تاسیس منطقه ویژه علم و فناوری، از تشکیل کمیسیونی برای پیگیری تکمیل مطالعات طرح مفهومی این منطقه ویژه، خبر داد.
زمانیان اهمیت مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری در رشد اقتصاد دانش‌محور و ایجاد اشتغال مولد را یادآور شد و بیان کرد: با توجه به موقعیت ویژه استان فارس در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و همچنین استقرار صنایع الکترونیک در شیراز، طراحی منطقه ویژه علم و فناوری فارس، باید مبتنی بر این توانائی‌ها صورت گیرد.
معاون برنامه‌ریزی استاندار فارس همچنین از آغاز روند انتقال موسسه ملی اقیانوس شناسی به شیراز خبر داد و افزود: فراهم کردن فضای فیزیکی و تامین نیروی انسانی مناسب، برای پشتیبانی از این مرکز مهم ملی، در دستور کار استانداری فارس قرار دارد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول