اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر دفاع خبر داد:

حضور مقتدرانه نیروی دریایی ایران در اقیانوس اطلس

خبرگزاری فارس: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از حضور متقدرانه نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در اقیانوس اطلس خبر داد.

حضور مقتدرانه نیروی دریایی ایران در اقیانوس اطلس
به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی احمد وحیدی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناوگان شمال کشور و منطقه چهارم دریایی ارتش ایران وجود نیروهای مسلح را یکی از بهترین جایگاه‌ها و کانون‌ها برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران دانست.
وی با بیان اینکه نیروهای مسلح محور کانون دفاع از نظام در این امواج توفانی دریای امروز هستند، افزود: بی‌ثباتی که امروز نه تنها در خاورمیانه و شمال آفریقا دیده می‌شود بلکه در شمال آمریکا نیز وجود دارد و در این بی‌ثباتی جمهوری اسلامی ایران جزو باثبات‌ترین و امن‌ترین نقاط دنیاست.
وزیر دفاع با اشاره به اینکه بیشترین توطئه‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران شکل می‌گیرد تصریح کرد: هیچ کشوری به اندازه ایران توطئه علیه او شکل نگرفته است.
وحیدی ادامه داد: در این امواج توطئه‌ها کشتی انقلاب اسلامی ایران مقتدرانه و با عزت به جلو می‌ر‌ود و همین مسئله حسد و کینه و تعجب دشمنان ایران اسلامی را برانگیخته است.
وی با بیان اینکه در این کشتی باثبات به فرماندهی فرمانده معظم کل قوا و رهبری الهی نیروهای مسلح جایگاه ویژه‌‌ای دارند خاطرنشان کرد: جایگاه نیروی دریایی ایران به صورت ویژه است.
وی اذعان داشت: امروز دریاهای ما حساس‌ترین و راهبردی‌ترین نقاطی است که نیروی دریایی ایران باید حضوری دائمی داشته باشد.
وزیر دفاع با اشاره به اینکه امروز دریاها زیر پای دریانوردان غیور جمهوری اسلامی ایران است ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران در اوج هوشیاری و با نگاه همه جانبه‌نگر عمق راهبردی‌های خود را می‌شناسد و به آن سمت می‌رود.
وی حرکت‌ها را راهبردی خواند و گفت: امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران متقدرتر و مجهزتر از همیشه با نگاه باز و آشنا به محیط پیرامون در تثبیت حضور و نفوذ خود محکم‌تر عمل می‌کند و این دستاورد ارزشمندی است.
وی ساخت شناورهای تولید داخل ایران را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران دانست و یادآور شد: ایران امروز دارای فناور‌ی‌های پیشرفته است و ساخت این شناورها از جمله جماران جهش بزرگی شده که حضور مقتدرانه نیروی دریایی را در دریای مدیترانه تثبیت می‌کند و طبیعی است که این مباحث موجب نگرانی دشمن می‌شود.
وزیر دفاع با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدا تصور می‌کردند که این نظام از بین می‌رود اذعان داشت: امروز دنیا شاهد است که در مقابل چشمان جمهوری اسلامی ایران ابرقدرت شرق و غرب فرو پاشیده است.
وحیدی همچنین از حضور مقتدرانه نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در اقیانوس اطلس خبر داد و افزود: نیروی دریایی در دریای خزر، خلیج‌فارس، دریای عمان، اقیانوس هند و... حضوری قدرتمند دارد و بزودی در اقیانوس اطلس نیز مقتدرانه حضور می‌یابد و این وعده الهی است که جمهوری اسلامی ایران را به این نقطه می‌رساند.
در این مراسم خرداد حکیمی به عنوان فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش ایران معرفی و از تلاش‌های حسین آزاد فرمانده سابق این منطقه قدردانی شد.
حسین آزاد به عنوان فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش ایران منصوب شد.
انتهای پیام/ن10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول