اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با حضور 54 شرکت داخلی؛

نمایشگاه مسکن و مصالح ساختمانی در اردبیل گشایش یافت

خبرگزاری فارس: سومین نمایشگاه مسکن، مصالح ساختمانی، ماشین‌آلات سنگین راهداری و تأسیسات گرمایشی و سرمایشی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل گشایش یافت.

نمایشگاه مسکن و مصالح ساختمانی در اردبیل گشایش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون عمرانی استاندار اردبیل در آیین گشایش این نمایشگاه در اردبیل اظهار داشت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی زمینه آشنایی بهتر پیمانکاران و مجریان طرح‌های عمرانی به‌ویژه در حوزه مسکن را با فناوری‌های جدید در ساخت و سازها فراهم می‌آورد.
ایرج بیگدلو تصریح کرد: ما برای رسیدن به اهدافمان در برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی سعی می‌کنیم از شرکت‌های معتبر، مجرب و دارای تجربه گرانقدر در تولید مصالح کیفی و مناسب استفاده کنیم چرا که معتقدیم روی آوردن به ساخت و سازهای صنعتی گره کور ما را در تولید مسکن برطرف می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: در کنار این امور برگزاری این نمایشگاه‌ها و آشنایی پیمانکاران، مجریان و مشاوران طرح‌های ساختمانی با مصالح متناسب با اقلیم استان کمک می‌کند تا بتوانند زودتر و در فرجه زمانی مناسب‌تر مصالح و مواد ساختمانی خود را تهیه کنند.
این مسئول با یادآوری اینکه در این نمایشگاه 54 شرکت داخلی از استان‌های مختلف توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند، اضافه کرد: حضور شرکت‌هایی از اصفهان، البرز، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، خراسان رضوی، تهران، زنجان، یزد و مازندران در این نمایشگاه نشان می‌دهد که همچنان تولیدکنندگان این عرصه نیاز به بازارهای جدید و مصرف‌کنندگان نوینی دارند.
وی امر مهم در ساخت و ساز را تولید مصالح کیفی و تکیه بر توانمندی‌های نیروهای داخلی توصیف کرد و ادامه داد: روی آوردن دولت برای برطرف کردن معضل مسکن با ابتکار مسکن مهر یک حرکت مفید و مؤثری است که می‌تواند کشورمان را در آینده از این لحاظ بیمه کند.
به گزارش فارس، معاون عمرانی استاندار اردبیل تولید مسکن انبوه را زمینه‌ساز ثبات قیمت در بازار زمین و مسکن اعلام کرد و گفت: همان‌گونه که در شش سال گذشته این امر با اجرای طرح مسکن مهر میسر شده است در سال‌های آینده با ثبات بیشتر ادامه پیدا می‌کند.
وی در پایان سخنان خود از شرکت‌های پیمانکاری استان خواست با بازدید از این نمایشگاه با تولیدات آشنا شده و برای خرید با شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه عقد قرارداد کنند.
نمایشگاه مسکن،‌ مصالح ساختمانی، ماشین‌آلات ساختمانی، تأسیسات گرمایشی و سرمایشی اردبیل به مدت چهار روز تا 22 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل برپا می‌باشد و بازدیدکنندگان می‌توانند از ساعت 9 صبح تا 19 از این نمایشگاه دیدن کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول