اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس بازرسی پلیس آذربایجان شرقی خبر داد:

رد رشوه 45 میلیون ریالی توسط ماموران آذربایجان شرقی

خبرگزاری فارس: رئیس بازرسی پلیس آذربایجان شرقی گفت: در سه ماهه دوم سال‌ جاری طی سه مورد مجزا بیش از 45 میلیون ریال رشوه توسط عوامل انتظامی استان رد شده است.

رد رشوه 45 میلیون ریالی توسط ماموران آذربایجان شرقی
محمد محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با بیان اینکه بیش از 45 میلیون ریال رشوه توسط عوامل انتظامی استان رد شده است، اظهار داشت:  این مبلغ جمعاً در سه مورد مجزا به هفت نفر از عوامل پلیس پیشنهاد شده که مامورین ضمن امتناع از دریافت رشوه مراتب را صورتجلسه و اقدامات قانونی لازم در این خصوص انجام داده اند و صحت رد رشوه آنها به تایید اعضای کمیته تشخیص صحت عمل رسیده است.
وی گفت: در یکی از این موارد ستوان‌یکم فتحی عریان در معیت ستوان دوم علی عابدی پس از کشف مشروبات الکلی از شخصی به هویت "س-ع" ، با پیشنهاد یک میلیون تومانی وی برای رهایی از دست قانون مواجه می‌شوند که از دریافت رشوه امتناع می‌ورزند.
محمودی ادامه داد: در یک مورد دیگر، ستوان‌ سوم فرزاد برقی با همراهی استوار دوم ابوالفضل هاشمی به فردی به هویت معلوم که رانندگی خودرو پژو را به عهده داشت مظنون و در بررسی از خودرو وی 150 گرم انواع مواد مخدر به همراه ادوات استعمال کشف می‌کنند و پیشنهاد 20 میلیون ریال رشوه از سوی او را رد می‌کنند. 
رئیس پلیس بازرسی استان در تشریح مورد دیگر گفت: در یک عملیات پلیسی دیگر پس از اینکه ستوان‌یکم حسن جنگی به همراهی ستوان‌دوم رضا رنجبر و استوار یکم علی نجفی از عوامل پلیس استان از یک دستگاه کامیون خاور مقادیری کالای قاچاق به صورت جاسازی از زیر بار کامیون کشف کردند و در حین دلالت خودرو به محوطه یگان پلیس مربوطه، مبلغ 16 میلیون ریال به آنها پیشنهاد رشوه شده که توسط آنان رد شده است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول