اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر صورت گرفت؛

کشف 194 کیلوگرم حشیش در قم

خبرگزاری فارس: با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قم، 194 کیلوگرم حشیش کشف و باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان قم منهدم شد.

کشف 194 کیلوگرم حشیش در قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با تلاش اطلاعاتی ماموران مبارزه با مواد مخدر که از یک ماه گذشته آغاز شده بود، در تاریخ 17 آبان ماه، اطلاع حاصل شد که عده‌ای از قاچاقچیان قصد وارد کردن محموله حشیش به قم را دارند و در این راستا یکی از منازلی که از قبل شناسایی شده بود، مورد بازرسی قرار گرفت و 6 کیلو و 30 گرم حشیش در این منزل کشف شد.
این باند یکی از باندهای سابقه‌دار قم بود که در این مرحله شناسایی و مواد آن کشف شد و در این ارتباط شش نفر دستگیر شدند که چهار نفر از آنها، افراد سابقه‌دار در امر مواد مخدر بودند.
یکی از این افراد، زندانی 24 سال حبس بود که به مدت سه سال با اخذ مرخصی از زندان خارج شده و دیگر مراجعه نکرده بود و  یک زندانی فراری و خطرناک به شمار می‌رفت.
در بازرسی‌های صورت گرفته از این منازل، 194 کیلوگرم حشیش به صورت بسته شش کیلویی از یکی از محل‌های اختفای قاچاقچیان و 188 کیلوگرم از محلی دیگر کشف شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول