اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به مناسبت شهادت 3 نفر از گیلانی‌ها در حادثه ترور سامرا صورت گرفت؛

تسلیت نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار به شهدای سامرا

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار این استان، شهادت سه نفر از شهروندان گیلانی در حادثه تروریستی سامرا را تسلیت گفتند.

تسلیت نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار به شهدای سامرا
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت و مهدی سعادتی استاندار این استان در پیامی مشترک شهادت هدایت درویشوند فرمانده سپاه ناحیه رودبار، سید محمد علی فلاح عباسی جوان 13 ساله اهل رشت و فرزند سرهنگ پاسدار سید یوسف فلاح عباسی و زهرا دقیقی همسر جانباز  70 درصد محمد حسن حسن‌زاده اهل فومن در این حادثه تروریستی را تسلیت گفتند.
در این پیام آمده است: رسم سالکان است که در نهایت شناخت و در اوج صداقت و پاکی روح به وصل معشوق نائل آیند و سرمست از شراب طهور در جوار حق تعالی به سروری مولایشان حسین بن علی (ع) جاودانه آرام گیرند و چه نیک است که این دل کندن از سرای فانی توسط شقی‌ترین آفریده‌ها و جاهلان آخرالزمان باشد.
در ادامه این پیام ذکر شده است: اینک ما جا مانده‌های غمگین تنها دل خوش به تحقق وعده الهی ظهور ناصر حق می‌مانیم به این امید که با سپردن پرچم ولایت به حضرت ولی عصر (عج) از انصار قائم آل محمد (ص) قرار گرفته و او را در طریق محو ظلم و احیای عدل علوی یاریگر باشیم.
نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار در ادامه پیام مشترک خود می‌افزایند: ای بستگان دلبسته شهدا این بندگان خدمتگزار مانند قطره‌ای از خیل عظیم ولایت‌مداران سرزمین لاله‌خیز و شهیدپرور گیلان ضمن محکوم کردن این حرکت ننگین تروریستی و عرض تسلیت ضایعه جانسوز از دست رفتن تعدادی از بندگان خدا، اعلام می‌داریم که در دلتنگی‌های شما دلتنگ و در غم‌هایتان غمگین و یاور قامت خمیده شما عزیزان بوده و افتخار همدردی با یادگاران سفر کرده را ابراز داشته و عروج عرشیان را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) تبریک و تهنیت و به عزیزانشان و مردم شریف استان تسلیتی دوباره می‌گوییم و برای مجروحان و مصدومان این حادثه تروریستی آرزوی بهبودی عاجل از خداوند منان مسئلت داریم باشد که مانند مولایشان حسین بن علی (ع) بی‌گناهی خویش و رسوایی جنایتکاران را در صحرای محشر فریاد کنند.
در پایان این پیام آمده است: امیدواریم روح پاک شهدا در جوار روح عرشی و ملکوتی مولایمان حضرت سیدالشهدا (ع) آرام گیرد و از شفاعت آن امام همام متنعم و بهره‌مند شوند.
در حادثه تروریستی سامرا از کاروان اعزامی گیلان، اسامه حبیب‌زاده‌فرد و نازنین بنی‌جعفری اهل آستارا، محمدحسن حسن‌زاده، هاجر طالقانی و علیرضا رضایی‌بخش اهل رشت، مجید مرهمی اهل فومن و حجت‌الاسلام حسن آقازاده روحانی کاروان و اهل قم مجروح شدند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول