اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در حاشیه بازدید خبرنگاران از دانشگاه ادیان و مذاهب مطرح شد؛

نواب: دانشگاه ادیان و مذاهب هیچ زاویه­ای با نظام ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: اساسنامه دانشگاه ادیان و مذاهب توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده و این دانشگاه هیچگونه زاویه­ای با نظام ندارد.

نواب: دانشگاه ادیان و مذاهب هیچ زاویه­ای با نظام ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، روز چهارشنبه خبرنگاران و اصحاب رسانه به دعوت رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با حضور در این دانشگاه  از بخش­های مختلف آن بازدید کردند.
در ابتدای این بازدید خبرنگاران با حضور در سالن اجتماعات امام موسی صدر در کنفرانس خبری رئیس این دانشگاه شرکت کردند.
در حاشیه این کنفرانس خبری، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن نواب در جواب سئوال خبرنگاری در مورد موضع گیری­های سیاسی وی گفت: من به قدر کافی درباره خودم در رسانه­ها صحبت کرده­ام و نمی­خواهم در این جلسه نیز مواضع شخصی من مورد بحث باشد.
وی با بیان این جمله که ما با نظام هیچ زاویه­ای نداریم، ادامه داد: مگر این کشور چند کشور است؛ همین شورای عالی انقلاب فرهنگی اساسنامه این دانشگاه را تصویب کرده و همین وزارت ارشاد است که به کتاب­های بنده و این دانشگاه مجوز می­دهد.
رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با اشاره به اینکه هیچ یک از 150 کتابی که در دانشگاه ادیان و مذاهب منتشر شده یک دقیقه هم برای گرفتن مجوز معطل نمانده است، افزود: پس این نظامی که می­گویند ما با آن مشکل داریم کجاست.
وی اظهار کرد: ما با این نظام مقدس هیچ مشکلی نداریم و روابطمان با تمام بخش­ها خوب و فعال است.
نواب با اشاره به سابقه خود در سپاه، سازمان تبلیغات و حوزه علمیه گفت: من از بد حادثه در جامعه روحانیت مبارز به عنوان معاونت سیاسی معرفی شده­ام و این تنها جایی است که من مسئولیت سیاسی دارم.
وی ادامه داد: بیشترین مسئولیت­هایی که تا به حال داشته­ام صبغه فرهنگی و تبلیغات خارجی داشته است و وجهه اصلی من فرهنگی است نه سیاسی.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول