اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

شهردار تبریز:

شهرداری تبریز از سازمان‌های مردم‌نهاد حمایت می‌کند

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز به حمایت‌های شهرداری تبریز از NGOها به مخصوص سازمان‌های مردم‌نهاد تخصصی در زمینه پروژه‌های مربوط به شهر و شهروندی در گذشته اشاره کرد و گفت: به عنوان بزرگ‌ترین کارآفرین در اداره شهر از مجموعه‌های فعال در این زمینه حمایت کرده و خواهیم کرد.

شهرداری تبریز از سازمان‌های مردم‌نهاد حمایت می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین اظهار کرد: چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی فرهنگ کار با هدف تقویت مراکز تحقیقاتی، پژوهشی، فرهنگی و آموزشی، همسوسازی فعالیت‌های این حوزه، ارتقای سطح علمی کار به منظور دستیابی به مرزهای جدید دانش و تقویت زیرساخت‌ها و پایه‌های فرهنگی و هویت ملی برگزار خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به محورهای اصلی این همایش گفت: چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی فرهنگ کار در محورهایی چون بررسی نقش امنیت اجتماعی در افزایش سرمایه‌گذاری و اشتغال، تاثیرات ترویج و تقویت فرهنگ کار تولید و کارآفرینی، چگونگی ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار با تأکید بر استفاده از توسعه فناوری و اقتصاد دانش بنیان، راهکارهای بهبود محیط کسب و کار، ارتقای شاخص‌های آن، تأثیر آموزش نیروی انسانی متخصص ماهر و کارآمد در رفع نیازهای بازار کار، ارتقای توان کارآفرینی و پشتیبانی از شرکت‌های نوپا و نوآور همچنین راهکارهای موثر در حمایت از بیکاران برای افزایش توانمندی‌های آنان در زمینه دسترسی به اشتغال پایدار برگزار می‌شود.
شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهداف شهرداری در مشارکت برای برگزاری این همایش خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز به یقین برای دستیابی به یک شهر بدون بیکار از برگزاری و ترویج فرهنگ کار در قالب همایش‌ها و نمایشگاه‌ها که رنگ مکتبی، جهادی و کارآفرینی دارد، حمایت خواهد کرد.
نوین همچنین با بیان اینکه فرهنگ کار همت‌ها را ارتقا و باورها را تقویت می‌کند، افزود: شهروندان به‌ ویژه تحصیلکرد‌گان جوان می‌توانند با مسئولیت‌پذیری در فرهنگ کار و نیز دست زدن به کارآفرینی و بالندگی زمینه خدمتگزاری را بالا ببرند.
وی، برگزاری همایش‌هایی از نوع فرهنگ کار را شیوه‌ای جدید برای خدمتگزاری به مردم دانست و گفت: همه باید به این باور برسیم که با ترویج فرهنگ کار در عرصه اقتصادی می‌توان جلوی خیلی از آسیب‌های اجتماعی اقتصادی را گرفت و کارآمدی کشور را بالا برد.
شهردار تبریز یادآور شد: برگزاری این همایش‌ها می‌تواند ضمن شناسایی چالش‌ها، موانع  و آسیب‌های اجتماعی پیش‌روی فضای کسب و کار، تلنگری برای فعالیت‌های آتی مسئولان بوده و موجبات انگیزش مردم را فراهم کند.
شهردار تبریز به حمایت‌های شهرداری تبریز از NGOها، به مخصوص سازمان‌های مردم‌نهاد تخصصی در زمینه پروژه‌های مربوط به شهر و شهروندی در طول سال گذشته اشاره کرد و گفت: شهرداری تبریز به عنوان بزرگ‌ترین کارآفرین در اداره شهر از مجموعه‌های فعال در این زمینه حمایت کرده و خواهد کرد.
وی، بر حمایت کارگزاران از سرمایه‌های اجتماعی کشور یعنی جوانان تاکید کرد و افزود: باید این ثروت نامریی و معجزه‌گر را باور کنیم تا با اعتماد و تغییرات سازمانی و توسعه فرهنگ کار، به‌کارگیری تکنولوژی و تمام امکانات برای فراگیری و آموزش بتوانیم کلیدهای موفقیت در توسعه کشور را به دست آوریم.
شهردار تبریز با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان آذربایجان‌شرقی و شهر تبریز اظهار کرد: تبریز با جاذبه‌های طبیعی، گردشگری و مراکز صنعتی و تجاری همچنین با نقش دانشگاهی و تولید که دارد می‌تواند در فراهم آوردن بسترهای موفق فرهنگ کار و تولید موثر باشد.
نوین در ادامه تلاش‌های مجتمع پژوهشگران نوین تجارت در چهار سال گذشته را ارزشمند ارزیابی کرد و یادآور شد: نهادهای مختلف باید با مشارکت فعال خود در توسعه فرهنگ کار، نقش‌آفرینی کنند البته نه کار تبلیغی صرف و رفع تکلیفی بلکه با ایجاد فرصت‌های مناسب باید در زمینه افزایش نشاط اجتماعی در استان و شهر تبریز گام برداشته و با حمایت از این قبیل همایش‌ها و نمایشگاه‌ها به دنبال حل مشکل بیکاری باشند.
چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی فرهنگ کار با مشارکت شهرداری تبریز به مدت پنج روز از 23 تا 27 آبان با 50 غرفه نمایشگاهی در موضوعات مختلف در تالار اجتماعات و سالن ورزشی شمس تبریزی شهرداری تبریز روبه روی باغ فجر جنب آتش‌نشانی برگزار می‌شود.
 انتهای پیام/ح30 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول