اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

حاشیه‎های جشنواره ملی شعر کودک در شاهین‌شهر؛

وقتی خبرنگاران با برخورد تند شاعر دوران کودکیشان مواجه ‎شدند

خبرگزاری فارس: چه چیزی برای یک خبرنگار تلخ‎تر از آن است که وقتی با شوق و علاقه و به یاد ایام کودکی خود به استقبال مصطفی رحماندوست شاعر دوران کودکیش می‎روند، او با برخورد تندش از آنها استقبال ‎کند.

وقتی خبرنگاران با برخورد تند شاعر دوران کودکیشان مواجه ‎شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ظهر امروز در جشنواره ملی شعر کودک مقرر شده بود که خبرنگاران با دبیر علمی این جشنواره که مصطفی رحماندوست عهده‌دار آن بود به گفت‌وگو بنشینند، اما پس از تاخیر در برگزاری این جشنواره و همهمه حاکم در سالن ایشان از خبرنگاران خواست در محوطه بیرونی ورزشگاه تختی با ایشان صحبت کنند.
خبرنگاران نیز به محوطه بیرونی ورزشگاه تختی به شوق هم‌صحبتی با این شاعر رفتند و پس از دقایقی با مطرح شدن سئوالی از خبرنگار جمهوری اسلامی مبنی بر اینکه جشنواره را چطور دیدید و به نظر شما جایگاه شعر کودک در ایران چگونه است و شاعران اصفهانی و شاهین‌شهری چه سهمی در آن دارند، خطاب به بقیه خبرنگاران اظهار داشت: شما دارای بار علمی ضعیفی هستید و اگر دانشجوی من بودید، اخراجتان می‎کردم و من در شاهین‌شهر شاعری ندیدم که در موردش نظر دهم.
این صحبت‌ها در حالی مطرح شد که وی از دو ماه گذشته تاکنون به شاهین‎شهر رفت و آمد دارد و خبرنگاران و رسانه‌ها نیز در ایام قبل و حین برگزاری جشنواره با شاعران بسیاری از این شهر برخورد کردند، اما اینکه چرا یک مسئول اینچنین سخنانی را به لب دارد، جای سئوال دارد.
این جشنواره خالی از حاشیه‌های دیگر نیز نبود، اگر از هوای سرد و جایگاه بدون سقف خبرنگاران در این جشنواره بگذریم، از بیرون کردن خبرنگاران از نشست تخصصی شاعران و نویسندگان در تالار شیخ‌بهایی نمی‌توان گذشت کرد، زیرا خبرنگاران به همراه دبیر اجرایی این جشنواره اجازه ورود به این نشست را داشتند، اما باز هم شاعر دوران کودکیمان مصطفی رحماندوست از خبرنگاران خواست که بسیار فوری از سالن بیرون بروند.
به گزارش فارس، خطاب به شاعر لحظه به لحظه کودکی‎مان می‌گوییم، به ما حق بدهید که از شما دلخور باشیم و بگوییم آقای رحماندوست، شاعر کودک و نوجوان، مدیرکل دفتر مجامع و فعالیت‎های فرهنگی، سردبیر رشد دانش‌آموز، سردبیر سروش کودکان انتظار اینچنین برخوردی را از شما که به نوعی باید فرهنگ‌ساز نسل کودک و نوجوان باشید، نداشتیم.
اما چه کنیم که ایام کودکی‎مان با شعر‎های شما گره خورده است، کاش خاطره‎هایمان خراب نمی‎شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول