اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

تاپایان سال جاری؛

نخستین بازی رایانه‌ای مسجد رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکانون تخصصی تبلیغات و انتشارات کانون‌های فرهنگی خراسان رضوی گفت: اولین بازی رایانه‌ای مسجد تا پایان سال رونمایی می‌شود.

نخستین بازی رایانه‌ای مسجد رونمایی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی جشنواره سراج، جمشید ربانی در حاشیه این نمایشگاه اظهار داشت: بازی رایانه‌ای مسجد با هدف آشنایی نوجوانان، جوانان با اعمال مستحبی و واجب مسجد و در رقابت بازی رایانه‌ای ارائه شده است.
مدیر کانون تخصصی تبلیغات و انتشارات در دبیرخانه کانون‌های خراسان رضوی همچنین از تولید چهار بازی رایانه‌ای از ابتدای سال تاکنون خبر داد.
وی نرم‌افزاری حریم ولایت با موضوع امام رضا(ع)، سما ویژه کودک و نوجوان و سحاب را از دیگر نرم‌افزارهای تولید شده از ابتدای سال جاری تاکنون عنوان کرد.
ربانی ترویج فرهنگ در قالب بازی رایانه‌ای را از جمله بخش‌های تاثیرگذار در حوزه کودک و نوجوان مطرح کرد و گفت: بر این اساس این موسسه بازی رایانه‌ای یک روز با پلیس را با هدف آشنایی این گروه‌ها با فعالیت‌های نیروی انتظامی در دستور کار دارد.
وی همچنین، نقش سازمانهای مردم نهاد اشاره کرد و گفت: آنچه که مسلم است کل کشور براساس سازمان‌های مردم نهاد شکل گرفته است و حمایت از این سازمان‌ها در توسعه اهداف نظام نقش بسزایی دارد.
نخستین نمایشگاه تخصصی و جشنواره تشکل‌های استان خراسان‌رضوی از 11 آبان امسال به مدت سه روز از سوی دفتر امور اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد استانداری در مرکز همایش‌های صداوسیمای خراسان‌رضوی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول