اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار اردبیل:

ایران ولایی‌ترین ارتش دنیا را دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: ایران اسلامی ما امروز ولایی‌ترین ارتش و مخلص‌ترین نیروهای مسلح دنیا را دارد.

ایران ولایی‌ترین ارتش دنیا را دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم نیروی زمینی ارتش در اردبیل اظهار داشت: دنیا به اخلاص‌، تعهد و ولایی‌بودن ارتش ما غبطه می‌خورد چرا که نیروهای مسلح ما با راهبری و هدایت فرماندهی جانباز و فرزانه حرکت‌های ددمنشانه دشمنان را در نطفه خفه می‌کند.
وی با یادآوری اینکه نیروهای مسلح ما امتحان بسیار موفق در عرصه هشت سال جنگ تحمیلی پس داده‌اند، افزود: این ارتش امتحان داده و آزمایش شده، امروز قدرتمندتر از هر دوره دیگر با تکیه بر اصل ولایت و قدرت مردم در صحنه مقابله و مبارزه با دشمن آماده و سرفراز حضور دارد.
این مسئول ادامه داد: ارتش ما امروز در کنار دستیابی به توانمندی‌های نظامی مدرن در عرصه خودسازی، ‌اخلاق‌مداری و معنویت‌گرایی نیز موفق عمل کرده به طوری که نیروهای مسلح ما نقطه اتکا و قدرت این نظام است.
فرماندار اردبیل با ابزار خرسندی از میزبانی استان اردبیل برای میزبانی مسابقات سراسری قرآن کریم نیروی زمینی ارتش، برگزاری این محفل معنوی را در ایام پربرکت دهه ولایت بسیار شور‌آفرین و اعتمادآفرین یاد کرد.
اکبری بیان داشت: این مسابقات در تقارن ایام ولایت و نزدیکی دهه محرم با شکلی شایسته و معنویتی خاص در استان اردبیل برگزار می‌شود و امیدواریم میزبانان شایسته‌ای برای حریم‌داران امنیت و تمامیت ارضی کشور باشیم.
وی تصریح کرد: با تکیه بر اصل ولایت و دستاویزی به نهضت عظیم عاشورا امروز پاسدار مبانی ارزشی انقلاب اسلامی هستیم که شاید ارتش‌های دیگر دنیا از داشتن چنین مفاهیم و اصل‌های معنوی غفلت کرده و ناکام هستند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 40 ارتش نیز در سخنانی ابراز داشت: از سال گذشته آمادگی خود را برای میزبانی برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم نیروهای مسلح اعلام کردیم و قرار است این برنامه اواخر آبان ماه در اردبیل برگزار شود.
حجت‌الاسلام محمد پاشازاده از همکاری خوب تمام دستگاه‌های فرهنگی استان و مسئولان در برگزار این مسابقات به ویژه فرماندار اردبیل قدردانی کرد و گفت: این مسابقات روزهای 30 آبان و یکم و  دوم آذر ماه امسال به مدت سه روز در مجتمع فدک و مسجد قدس اردبیل برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: 300 قاری قرآن، حافظ و فعال قرآنی نزاجا در این مسابقات شرکت کردند و در رشته‌های قرائت، حفظ، مفاهیم و ابتهال قرآن کریم با هم به رقابت می‌پردازند.
پاشازاده در پایان سخنان خود از برگزاری برنامه‌های جنبی نظیر برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و قرآنی و نشست‌های تخصصی خبر داد و  ابراز داشت: به همین مناسبت محفل انس با قرآن نیز در مسجد قدس و دو مسجد بزرگ اردبیل نیز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول