اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به دلیل فرسوده شدن ساختمان سابق انجام شد؛

احداث ساختمان آبفای شهری اردبیل در شهرک اداری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری اردبیل گفت: به دلیل استهلاک ساختمان فعلی و محدودیت فضای اداری، این شرکت با منابع داخلی، ساختمان جدیدی در شهرک اداری اردبیل احداث می‌کند.

احداث ساختمان آبفای شهری اردبیل در شهرک اداری
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالحسین حسن‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته زیربنایی استان اردبیل اظهار داشت: زمین مورد نیاز سال‌هاست که از سوی مسکن و شهرسازی با پرداخت هزینه در اختیار شرکت آب و فاضلاب شهری قرار گرفته و اگر در مدت تعیین شده اقدام به احداث ساختمان نکنیم امکان بازپس‌گیری و واگذاری آن به سایر ادارات دولتی وجود دارد.
وی با بیان اینکه ساختمان فعلی شرکت آب و فاضلاب در منطقه نامناسب و دور از دسترس مردم و با معاونت‌های پراکنده است، افزود: با فروش ساختمان فعلی آب و فاضلاب شهری می‌توانیم با کمک اعتبارات درون‌سازمانی این ساختمان را در مهلت مقرر احداث و از آن بهره‌برداری کنیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل ادامه داد: این شرکت تا کنون 257 میلیارد ریال برای جواز ساخت ساختمان هزینه کرده به طوری که هم اکنون نقشه و مجوز احداث این ساختمان در دست ماست که با صدور مجوز استانی می‌توان عملیات ساخت را با مساعد شدن شرایط جوی آغاز کنیم.
حسن‌زاده تصریح کرد: با احداث ساختمان جدید ما قادر خواهیم بود تمام معاونت‌ها را که در سطح شهر پراکنده هستند در یک ساختمان واحد جمع کرده و رضایت ارباب رجوع را فراهم کنیم.
این مسئول با برشمردن شناسنامه ساختمان فعلی شرکت آب و فاضلاب شهری اردبیل گفت: این شرکت هم اکنون با عرصه ساختمانی یک هزار و 200 متر و اعیانی یک هزار و 800 متر در حال بهره‌برداری است اما به دلیل اینکه روی چاه آب شرب اردبیل احداث شده است ما با مشکلات و معضلات مختلفی روبرو هستیم.
وی ادامه داد: ساختمان جدیدی که قصد ساخت آن را داریم در سه طبقه و با متراژ دو هزار و 600 متر زیربنا در دو هزار متر زمین خریداری شده و در مجاورت شرکت مخابرات آماده احداث است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل بیان داشت: با استقلال شرکت آب و فاضلاب شهری اردبیل دیگر ساختمان فعلی جوابگوی نیازهای ما نیست و در کنار آن با عمر 22 ساله ساختمان فعلی از استحکام کافی نیز برخوردار نیست و می‌توان ساختمان فعلی را به عنوان مازاد با قیمت کارشناسی به فروش رساند و از ساختمان جدید با امکانات جدید و با اعتبار داخلی شرکت بهره‌برداری کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسن‌زاده همچنین از آمادگی این شرکت برای واگذاری ساختمان‌های مازاد شهرک اداری متناسب با ظرفیت این شرکت خبر داد و برای این امر اعلام آمادگی کرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول