اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پژوهش استان‏های حوزه هنری:

نقش عکاسی در زندگی بشر غیرقابل انکار است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پژوهش اداره کل امور استان‏ها و مجلس حوزه هنری گفت: امروز نقش عکاسی در زندگی بشر غیرقابل انکار است و کسی نمی‏تواند آن را نادیده بگیرد.

نقش عکاسی در زندگی بشر غیرقابل انکار است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، پیش از ظهر امروز یکصد و پنجاهمین کارگاه عکس که با سومین سالگرد تشکیل گروه عکس مصادف شده بود، با حضور مدیر آموزش و پژوهش اداره کل امور استان‏ها و مجلس حوزه هنری، وحدت سلیمان‏زاده دبیر کارگروه هنرهای تجسمی اداره کل امور استان‏ها و مجلس حوزه هنری و به سرپرستی احمد بازوی و عطاءالله خلج، با حضور 20 نفر از علاقه‏مندان عکاسی در حوزه هنری شهرستان شاهرود برگزار شد.
مدیر آموزش و پژوهش اداره کل امور استان‏ها و مجلس حوزه هنری در این کارگاه با تاکید بر حمایت از هنرمندان گفت: امروز نقش عکاسی در زندگی بشر غیرقابل انکار است.
فریبرز شیرینی ضمن ابراز رضایت‏مندی از برگزاری این کارگاه گفت: تا امروز تعریف مشخصی از دنیای عکاسی نداشتم؛ اما با حضور در این کارگاه دیدگاه و نظر من در مورد عکاسی تغییر کرد.
در ادامه این کارگاه، شرکت‏کنندگان با زندگی‏نامه و آثار عکاس مشهور «انسل آدامز» (تولد ۱۹۰۲ در سانفرانسیسکو/ مرگ ۲۲ آوریل ۱۹۸۴) آشنا شدند.
در این کارگاه، آثار هما خرسند، عادله امینیان، مریم خواجه، موسی‏الرضا رضاییان، حسین پرورش و امیرحسین علیداقی نقد و بررسی شد.
کارگاه عکاسی، هر هفته در حوزه هنری شهرستان شاهرود برگزار می‏شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول