اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی ستاد هدفمند کردن یارانه‌های اردبیل خبر داد:

کاهش 1.6 درصدی مصرف سوخت در اردبیل

خبرگزاری فارس: سخنگوی ستاد هدفمند کردن یارانه‌های استان اردبیل گفت: در 11 ماه گذشته از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها با وجود افزایش مصرف‌کنندگان، میزان مصرف سوخت و فرآورده‌های نفتی بیش از 1.6 درصد کاهش یافته است.

کاهش 1.6 درصدی مصرف سوخت در اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا نوراللهی صبح امروز در جلسه ستاد هدفمند کردن یارانه‌ها در اردبیل اظهار داشت: بیش از 11 ماه از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها در کشور می‌گذرد که در این مدت مهم‌ترین دغدغه افراد جامعه که بحث افزایش قیمت بوده به شایستگی کنترل شده و در ادامه نیز این رویه با نظارت‌ها و کنترل‌های مناسب ادامه پیدا می‌کند.
وی بیان داشت: اگر در کشورمان مصرف بر مبنای متغیرهای اقتصادی و میزان تولید باشد ما با شفافیت، واقع‌نگری و تصمیم‌گیری درست به سمت شکوفایی اقتصادی و توسعه روز‌افزون حرکت می‌کنیم.
سخنگوی ستاد هدفمند کردن یارانه‌های استان اردبیل خاطرنشان کرد: در این مدت حباب‌های توخالی بسیاری از سیاست‌گذاری‌های غلط و ناصحیح از بین رفته و جامعه در شکل حقیقی و واقعی خود توانسته است نیازمندی‌های خود را تامین کند.
این مسئول ابراز داشت: دیگر مثل سابق با اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها شاهد افزایش سالانه نرخ کالا و خدمات نیستیم چرا که با آزادسازی بسیاری از اقلام و موارد اقتصادی شاهد تثبیت قیمت و واقعی شدن آن هستیم.
نوراللهی ادامه داد: یکی دیگر از ثمرات شایسته اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها پایین آمدن مصارف انرژی و متناسب کردن قیمت آن ‌در جامعه بود که در کنار آن ‌بحث حمایت‌های مقطعی و موردی از صنوف نیز به ویژه در بخش صنعت و معدن در دستور کار قرار گرفت.
وی اضافه کرد: در 23 رشته تاثیر پذیر دولت با بسته‌های حمایتی سعی کرد از افزایش یک‌باره قیمت‌ برخی کالاها جلوگیری کند و در پرداخت مصارف انرژی آنها حمایت‌هایی را به طرق مختلف انجام داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سخنگوی ستاد هدفمند کردن یارانه‌های استان اردبیل در پایان ابراز داشت: در سایه اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها ما در تمام حوزه‌های مصرف انرژی اعم از بنزین، گازوئیل، نفت سفید، مازوت با کاهش مصرف در بخش خانگی و صنایع و واحدهای تولیدی روبرو بودیم به طوری که در مجموع با وجود افزایش تولید خودرو و روز افزونی ورود واحدهای تولید به مجموعه کارآفرینی استان با کاهش 1.6 درصدی مصرف انرژی روبرو هستیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول