اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه:

همه جاده‌های منتهی به کرمانشاه باز است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: با وجود بارش‌های اخیر در حال حاضر همه جاده‌های منتهی به استان کرمانشاه اعم از اصلی و فرعی باز است.

همه جاده‌های منتهی به کرمانشاه باز است
غلامرضا امیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: با وجود بارش‌های پراکنده اخیر و لغزنده بودن جاده‌ها راه‌های اصلی و فرعی استان هم‌اکنون باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد.
وی اضافه کرد: بارش برف که از دوشنبه آغاز شده بود موجب مسدود شدن محور ارتباطی پاوه ـ مریوان شد و مسیر یاد شده به علت وجود مه غلیظ و خطر سقوط بهمن مسدود بود که در حال حاضر این مسیر با برف‌روبی عوامل راه و ترابری باز شده است.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه ادامه داد: به رانندگان وسایل نقلیه توصیه می‌کنیم با توجه به بارش‌های اخیر در برخی از محورهای ارتباطی هنگام سفر تجهیزات ایمنی زمستانی به ویژه زنجیرچرخ و پوشاک گرم به همراه داشته باشند و با احتیاط رانندگی کنند.
امیدی با توصیه به شهروندان مبنی بر عدم انجام سفرهای غیرضروری تاکید کرد: از رانندگان می‌خواهیم در حین رانندگی با توجه به کاهش دید، مراقب عابران پیاده بوده و در صورت مواجهه به ترافیک صبر و حوصله داشته باشند.
وی تصیریح کرد: شهروندان در صورت مواجهه با ترافیک سنگین یا انسداد محور نیز می‌توانند مراتب را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس راهور اعلام کنند.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در پی بارش اخیر برف در پاوه نسبت به یخ‌زدگی و لغزندگی معابر هشدار داد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول