اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته چهارم؛

استانداری قم میزبان لیگ برتر کاراته کشور شد

خبرگزاری فارس: مربی تیم کاراته استانداری قم از میزبانی این تیم از رقبای حاضر در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور خبر داد.

استانداری قم میزبان لیگ برتر کاراته کشور شد
سیدمحسن میرقیصری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: پیکارهای دور رفت لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور این هفته پیگیری می‌شود و طی آن استانداری قم میزبان تیم‌های حاضر در لیگ برتر خواهد بود.
وی ادامه داد: 9 تیم در مسابقات امسال لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور حضور دارند که به صورت رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا تکلیف صعود‌کننده‌ها به پیکارهای سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور مشخص شود.
مربی تیم کاراته استانداری قم که در کنار چهره سرشناسی همچون مهدی جعفری که در حال حاضر سرمربی این تیم است، در کادر فنی نماینده قم حضور دارند، تصریح کرد: تیم بسیار آماده‌ای داریم و در هفته چهارم به دنبال کسب بهترین نتایج در خانه هستیم.
وی عنوان کرد: پیکارهای چهارمین هفته از دور رفت مسابقات لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور از صبح روز جمعه بیستم آبان ماه با حضور تیم‌های لیگ برتری در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز می‌شود.
میرقیصری تصریح کرد: در سه هفته گذشته نتایج بسیار خوبی کسب کرده‌ایم و امید داریم که در هفته چهارم بتوانیم با استفاده از فرصت میزبانی از سد حریفان خود عبور کرده و به صدر جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر کاراته نزدیک‌تر شویم.
وی بیان کرد: سطح مسابقات لیگ برتر کاراته بسیار بالا است و رقبای همگی با برخورداری از نفرات آماده و تکنیکی مدعی صعود به رقابت‌های سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور هستند، به همین خاطر تمرینات منظمی داشته ایم و آماده پیکارهای هفته چهارم هستیم.
مربی تیم کاراته استانداری قم تصریح کرد: تا پایان هفته سوم از دور رفت مسابقات لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور، تیم کاراته گاز زنجان صدرنشین جدول رده‌بندی است، امید  فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در مکان دوم قرار دارد و هیئت قزوین سوم است.
وی عنوان کرد: در این رده‌بندی تا پیش از آغاز پیکارهای هفته چهارم از دور رفت لیگ برتر کاراته، تیم کاراته استانداری قم در مکان چهارم جدول رده‌بندی ایستاده است اما با توجه به بازی‌هایی که این هفته در پیش داریم، امید ما به بازگشت به یکی از سه رده بالای جدول زیاد است.
در مسابقات امسال لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور تیم‌های کاراته هیئت گیلان، هیئت کاراته استان خراسان رضوی، امید فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، لبنیات مالگا مرکزی، استانداری قم، باشگاه گاز زنجان، هیئت کاراته استان قزوین، شهرداری شهر قدس و آران پارت تهران حضور دارند که با رقابت به شکل رفت و برگشت برای کسب جواز صعود به مسابقات سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور در فصل آینده این رقابت‌ها تلاش می‌کنند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول