اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/هفته ششم لیگ دسته اول ایران/

گسترش و صنعت در تبریز / جدال تمام سبز در همدان

خبرگزاری فارس: رقابت‌های لیگ دسته اول ایران فردا در شهرهای مختلف ایران برگزار خواهد شد و در تبریز تیم گسترش فولاد میزبان تیم صنعت ساری بوده و در همدان نیز پاس همدان پذیرای ماشین‌سازی تبریز است.

گسترش و صنعت در تبریز / جدال تمام سبز در همدان
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز فردا پنج‌شنبه ساعت 14:30 در ورزشگاه یادگار امام (ره) گسترش فولاد تبریز میزبان تیم صنعت ساری است.
مسئولان تیم گسترش فولاد بعد از نتایج ضعیف هفته‌های نخستین، انگین فیرات سرمربی خود را برکنار و محمدحسین ضیایی  را جانشین وی کردند.
گسترش فولاد با ضیایی در جام حذفی دو بر یک مغلوب ذوب‌آهن شد و در رقابت‌های لیگ یک نیز در تبریز مقابل اتکای گلستان به تساوی یک بر یک دست یافت.
در حال حاضر تیم گسترش فولاد با دو شکست و سه تساوی و کسب سه امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد و صنعت ساری نیز با چهار امتیاز در رده یازدهم است.
این بازی می‌تواند برای گسترش فولاد تبریز نخستین پیروزی در جام آزادگان را به دنبال داشته باشد.
 
* فراز و رسول در جدال تمام سبز
فردا یک بازی حساس در همدان بین دو تیم مدعی صعود این گروه، پاس همدان و ماشین‌سازی تبریز برگزار خواهد شد.
هر دو تیم با 9 امتیاز جزو تیم‌های صدرنشین جدول بوده و برای کسب حداکثر امتیازات این بازی گام به میدان می‌گذارند.
حساسیت این بازی تنها به جایگاه دو تیم محدود نشده و خط و نشان مربیان پاس همدان و ماشین‌سازی تبریز نیز بر جذابیت‌های این بازی خواهد افزود.
رسول خطیبی سال گذشته در تیم تراکتورسازی حضور داشت اما فراز کمالوند سرمربی سابق این تیم کمتر از وی استفاده می‌کرد و به همین دلیل رسول خطیبی در نیم فصل تصمیم به ترک تراکتورسازی و پیوستن به تیم گسترش فولاد را گرفت.
بدون شک رسول خطیبی به عنوان مربی و بازیکن در این بازی از انگیزه فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده و امیدوار است بتواند با شکست تیم پاس همدان وضعیت ماشین‌سازی را در صدر جدول بهبود بخشد.
در حال حاضر پاس همدان با 9 امتیاز و تفاضل گل بهتر در رده دوم جدول و ماشین‌سازی تبریز با همین امتیاز تیم چهارم این گروه است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول