اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرهنگی جهاد دانشگاهی اردبیل خبر داد:

برگزاری نشست تخصصی دیدگاه امام در باب دانشجو

خبرگزاری فارس: سرپرست فرهنگی جهاد دانشگاهی اردبیل از برگزاری نشست تخصصی بررسی دیدگاه امام در باب دانشجو در اردبیل خبر داد.

برگزاری نشست تخصصی دیدگاه امام در باب دانشجو
مهران محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: نشست تخصصی بررسی دیدگاه امام در باب دانشجو 29 آبان ماه برگزار می‌شود.
وی  ادامه داد: با همکاری دستگاه‌های دیگر به ویژه مرکز نشر و ترویج آثار امام و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی چنین نشست‌هایی با توزیع آثاری از امام در حوزه دانشجویان برگزار می‌شود.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری سومین جشنواره ملی مطالعات قرآنی دانشجویان در اردبیل اشاره کرد و گفت: در این جشنواره شاهد برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوعات مختلف، کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها با موضوع جامعه و عرفان کاذب، مقاله‌نویسی و خلاصه‌نویسی کتاب در جستجوی عرفان خواهیم بود.
محمدی با اعلام اینکه این جشنواره 22 آذر ماه امسال برگزار می‌شود بیان داشت: از منتخبان این جشنواره در بهمن ماه امسال در قالب آیینی تجلیل می‌شود.
وی ادامه داد: 22 آذر امسال بخش کتبی این جشنواره برگزار می‌شود که اغلب دانشجویان استان اردبیل در بخش کتبی و حضوری مشارکت کرده و فعالیت دارند.
محمدی در بخش دیگری از سخنان خود از همکاری خوب معاونت‌های فرهنگی دانشگاه‌های محقق اردبیلی، پیام‌نور، آزاد، جامع علمی کاربردی، علوم پزشکی ، مرکز تربیت معلم،‌ صدا و سیما و نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها قدردانی کرد و افزود: افرادی که بتوانند 95 درصد امتیاز و نمره لازم را به دست آوردند حایز شرکت در جشنواره کشوری و سراسری خواهند شد.
سرپرست فرهنگی جهاد دانشگاهی اردبیل به جوایز پیشنهادی بخش حضوری شامل کمک هزینه عمره مفرده، عتبات عالیات، مشهد مقدس و دو هزار بن خرید کتاب اشاره کرد و بیان داشت: ستاد اجرایی مرکزی این جشنواره شامل معاون فعالیت‌های قرآنی سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور، مسئول کمیته علمی مسابقات، روابط عمومی و پشتیبانی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه کتب حضوری جشنواره که مهم‌ترین بخش این جشنواره است به همت تمام دستگاه‌ها به ویژه جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل در موعد مقرر برگزار می‌شود و ما نیز سعی خواهیم کرد مسابقه کتبی حضوری به صورت هماهنگ و همزمان با سراسر کشور به شکل شایسته برگزار شده و بعد از یک هفته از برگزاری آزمون موظف به تصحیح و ارسال پرسش‌نامه‌ها و جداول آزمون به تفکیک دانشگاه‌های استان در سیستم نرم‌افزاری موجود هستیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول