اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاکمیت سرما و یخبندان در خدابنده؛

دمای هوا در قیدار به 10 درجه زیر صفر رسید

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی زنجان با اشاره به اینکه قیدار طی 24 ساعت گذشته سردترین مرکز شهرستان بوده است، دمای شهر قیدار را 10 درجه زیر صفر اعلام کرد.

دمای هوا در قیدار به 10 درجه زیر صفر رسید
احد یاغموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه آب و هوای استان زنجان طی 24 ساعت آینده مه آلود همراه با وزش باد خواهد بود، اظهار داشت: این آب و هوا تا ظهر فردا در استان زنجان حاکم و از بعد از ظهر دمای استان به تدریج افزایش می‌یابد.
وی دمای فعلی شهر زنجان را شش درجه زیر صفر اعلام کرد و افزود: این دما نسبت به دیروز در همین ساعت چهار در جه سردتر شده است.
رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان دمای شهر خرم‌دره را طی 24 ساعت گذشته بین یک و هفت درجه زیر صفر عنوان و تصریح کرد: دمای شهرستان ماهنشان نیز بین شش درجه زیر صفر و یک درجه بالای صفر در نوسان بوده است.
وی با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته، شهر قیدار با 10 درجه زیر صفر سردترین مرکز شهرستان بوده است، افزود: شهر آب‌بر نیز با چهار درجه بالای صفر بیشترین دما را طی 24 ساعت گذشته داشته است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول