اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم سراب و مهربان در مجلس:

وضعیت آب شرب در برخی روستاها بسیار تاسف‌آور است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سراب و مهربان در مجلس گفت: وضعیت آب شرب در برخی روستاها بسیار تاسف‌آور است و در برخی اوقات سه ساعت زمان صرف تهیه آب می‌شود.

وضعیت آب شرب در برخی روستاها بسیار تاسف‌آور است
به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان مجید نصیرپور سردهایی به تفاوت‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی و نمایندگی مردم اشاره کرد و اظهار داشت: نمایندگی مجلس شورای اسلامی با نمایندگی مردم متفاوت است و نماینده وقتی به‌ عنوان مردم سخن می‌گوید، باید مطالبات مردم را بازگو کند. 
نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مطالبات مردم باید به طور صریح و شفاف بیان شود.
 
از عملکرد دولت دفاع می‌کنیم
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با قدردانی از لطف و عنایات مجموعه مدیران کشور و استان آذربایجان‌شرقی به شهرستان سراب اظهار داشت: آنچه باعث شده از عملکرد دولت دفاع کنیم، عملکرد مطلوب مدیران است و مدیران در همه سطوح به شهرستان سراب لطف داشته‌اند و برخی از پروژه‌ها بعد از 30 سال در شهرستان سراب اجرایی شده است.
نصیرپور با اشاره به فاصله شرق و غرب استان از لحاظ توسعه و پیشرفت تاکید کرد: باید تلاش شود تا فاصله ایجاد شده بین شرق و غرب استان کمتر شود.
نماینده مردم سراب و مهربان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که مدیران علاوه بر تعهد مدیریتی و سازمانی، تعهد شرعی هم دارند، تاکید کرد: امروز در نظام اسلامی همه ما در مقابل مسئولیت‌مان تعهد شرعی هم داریم و خداوند در مقابل کم کاری‌ها از ما بازخواست خواهد کرد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به پیشرفت‌های شهرستان سراب اشاره کرد و افزود: شهرستان سراب به سبب پشتیبانی مدیران استانی و همراهی مجموعه مدیران شهرستان در میسر توسعه قرار گرفته است و علاوه بر قابلیت ویژه شهرستان سراب در زمینه دامداری و کشاورزی، از لحاظ اقتصادی نیز شهرستان سراب موقعیت مناسبی پیدا کرده است.
نماینده مردم سراب با اشاره به طراحی برنامه‌های مهم اقتصادی و صنعتی برای شهرستان سراب اظهار امیدواری کرد، شهرستان سراب سهم خود را از ایجاد 2.5 میلیون نفر اشتغال محقق سازد.
 
وضعیت آب شرب در برخی روستاها بسیار تاسف‌آور است
نصیرپور به برخی کمبودهای شهرستان سراب اشاره کرد و افزود: وضعیت آب شرب در برخی روستاها بسیار تاسف‌آور است و در بعضی روستاها اهالی از همان جایی آب می‌خورند که حیوانات از آن استفاده می‌کنند، ضمن اینکه برخی اوقات سه ساعت زمان صرف تهیه آب می‌شود.
نماینده مردم سراب و مهربان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خاکسپاری پنج شهید گمنام در پنج کیلومتری مهربان و عدم وجود روشنایی در آن مکان خواستار برق رسانی به مزار شهدای گمنام مهربان شد که وزیر نیرو نیز در همین جلسه دستور برق رسانی به مزار شهدای گمنام مهربان را دادند.
نصیرپور با اشاره به اینکه سرمای سراب کشنده نیست ولی زجرآور است، به آغاز زودهنگام فصل زمستان در این شهرستان اشاره کرد و خواستار تعدیل در قیمت گاز مصرفی مردم شهرستان سراب شدند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول