اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر:

مسئولان به مشکلات معیشتی مرزنشینان توجه کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سردشت و پیرانشهر گفت: مسئولان باید بیش از بیش به مشکلات معیشتی ساکنان مناطق مرزی توجه کنند.

مسئولان به مشکلات معیشتی مرزنشینان توجه کنند
محمد‌علی پرتویی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سردشت، اظهار داشت: هم‌اکنون امنیت کامل در مناطق مرزی آذربایجان غربی برقرار است به طوری‌که برای تداوم این ثبات و آرامش باید در راستای برطرف کردن مشکلات و فراهم کردن کمبودهای ساکنان مناطق مرزی، دولتمردان گام‌های اساسی بردارند.
وی افزود: نقش تاثیرگذار مرزنشینان در برقراری ثبات و آرامش در مناطق مرزی بر هیچ فرد منصفی پوشیده نیست پس برای اینکه آنها همچنان با ایمانی راسخ و احساس مسئولیتی مضاعف از مرزهای کشور اسلامی پاسداری کنند برای تامین حوایج و رفع نیاز‌های آنها باید برنامه‌ریزی صورت بگیرد.
این مسئول خاطرنشان کرد: باید در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق مرزی اقدام شود و برای فراهم کردن حقوق بدیهی آنها در زندگی اجتماعی سیاست‌گذاری صورت بگیرد به طوری‌که برای عملی شدن این موضوع باید اعتبارات جهشی در راستای آبادانی و سازندگی حوزه‌های فوق اختصاص یابد سپس هزینه شود.
وی یادآوری کرد: زندگی کردن در نقاط مرزی سختی‌های زیادی برای مردم اعم از مرد و زن به دنبال دارد ولی با این همه مردم ولایت‌مدار و انقلابی این مناطق سختی‌های موجود را تحمل می‌کنند اما می‌طلبد مسئولان در راستای اشتغال‌زایی، تسهیل امر ازدواج، توسعه بهداشت و درمان همچنین مشکل مسکن آنها برنامه‌هایی به طور جدی اجرا کنند.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیات رزمندگان اسلام در مقابله با اعضای معاند گروهک تروریستی پژاک، گفت: هم‌اکنون با همت فرزندان ملت و با یاری مردم مرزنشین آرامش کامل در مناطق مرزی ایجاد شده است چرا که مردم ولایت‌مدار این منطقه با ایمان راسخ در برابر گروهک معاند ایستادگی کردند و برای برگرداندن آرامش به منطقه همکاری و همسویی خوبی با مسئولان به منصه ظهور رساندند.
نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ایادی استکبار جهانی همیشه برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران افراد خودفروخته و معاند را از طریق پرداخت مواجب اجیر می‌کنند تا آنها با انجام دادن تحرکاتی در مناطق مرزی، آرامش مردم ما را مورد تهدید قرار دهند اما، در طول سال‌های استقرار حکومت اسلامی به ویژه ماه گذشته همه توطئه‌ها و آتش‌افروزی‌ها خاموش شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول