اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس پلیس فتای گیلان خبر داد:

شناسایی سایت فروش مکمل‌های غیرمجاز در رشت

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی گیلان از شناسایی سایت فروش مکمل‌های غیرمجاز پرورش اندام و کشف 120 قلم مکمل‌های غیرمجاز در رشت خبر داد.

شناسایی سایت فروش مکمل‌های غیرمجاز در رشت
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ایرج محمدخانی بعد از ظهر امروز در جلسه نیروی انتظامی گیلان با اشاره به شناسایی سایت مذکور اظهار داشت: فردی که از طریق سایت اینترنتی انواع مکمل‌های بدنسازی غیر مجاز را تبلیغ می‌کرد و به فروش می‌رساند در رشت دستگیر شد.
رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی گیلان، مقابله با تهدیدات حوزه اجتماعی به ویژه در زمینه بهداشت و درمان در فضای مجازی را یکی از ماموریت‌های مهم و اولویت‌دار پلیس فتا عنوان کرد.
وی افزود: در این راستا یک مرکز غیر مجاز فروش مکمل‌های بدنسازی غیرمجاز که در پوشش یک سایت اینترنتی، مبادرت به تبلیغ و فروش این مکمل‌ها می‌کرد توسط کارشناسان گروه رصد این پلیس کشف شد.
محمدخانی با اشاره به اینکه کارشناسان گروه رصد این پلیس با پی‌جویی‌های فنی آدرس دقیق این مرکز غیر مجاز را شناسایی کردند، بیان داشت: کارآگاهان دایره مقابله با جرایم و عملیات ویژه این پلیس با اخذ مجوز از مقام قضایی با رعایت تمام موازین شرعی و قانونی وارد این مرکز شده و موفق به کشف 120 قلم انواع مکمل‌های غیر مجاز به ارزش ریالی حدود 200 میلیون ریال شدند.
به گفته رئیس پلیس فتای گیلان، متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی تحویل داده شد.
وی، به جوانان علاقه‌مند به ورزش پر طرفدار پرورش‌اندام توصیه کرد که به هیچ عنوان به اینگونه مکمل‌هایی که به صورت غیر مجاز از خارج وارد کشور می‌شود و تاییدیه وزارت بهداشت و درمان را ندارد اعتماد نکنند و سلامت خود را به خطر نیندازند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول