اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور برخی از مسئولان صورت گرفت؛

بهره‌برداری از گلخانه صنعتی شهرداری تبریز

خبرگزاری فارس: با حضور شهردار تبریز، اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولان و کارشناسان فضای سبز، گلخانه صنعتی شهرداری منطقه 5 تبریز افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بهره‌برداری از گلخانه صنعتی شهرداری تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حبیب شیری‌آذر عضو شورای اسلامی شهر تبریز در مراسم افتتاح گلخانه صنعتی شهرداری تبریز طی سخنانی با قدردانی از تلاش‌های شهردار تبریز و پرسنل خدوم آن در اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف عمرانی و خدماتی در سطح شهر اظهار داشت: سال‌های اخیر با تلاش مجموعه شهرداری تبریز و حمایت‌های اعضای شورای شهر، تبریز در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: اجرا و کلنگ‌زنی دهها طرح و پروژه عمرانی و خدماتی نشانه تحول و توسعه این شهر است.
عضو شورای شهر تبریز همچنین با اعلام اینکه شهر تبریز به نگین ایران اسلامی تبدیل می‌شود، افزود: در چند سال اخیر گام‌های بلند و مثبتی در راستای توسعه فضای سبز شهری، افزایش فضاهای فرهنگی، رفاهی و ورزشی، توسعه خدمات محلی همچنین بهبود حمل و نقل عمومی برداشته شده و کسب رتبه‌های برتر در حوزه‌های مختلف در سطح ملی و بین‌المللی بیانگر این موضوع است.
در این مراسم همچنین علی علیلو شهردار منطقه 5 با اشاره به مشخصات فنی گلخانه صنعتی تبریز گفت: مجتمع گلخانه صنعتی شهرداری منطقه 5 در دو سوله در ابعاد 16*70 متر مربع و یک سوله در ابعاد 16*60 متر مربع جمعا 3 هزار و 200 متر مربع احداث شده است.
وی، اعتبار این طرح را بالغ بر 4 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: شهرداری منطقه 5 در نظر دارد تا با کاشت بیش از 300 هزار گل نشاء علاوه بر حل نیاز منطقه، به دیگر مناطق شهر تبریز نیز خدمات ارائه کند.
علیلو همچنین با اشاره به برنامه‌های این منطقه در توسعه فضای سبز شهری خاطرنشان کرد: احداث و بهره‌برداری از بوستان‌های الزهرا، سبلان، نگین پارک و توجه به چمنکاری و گلکاری در سطح منطقه نشانگر توجه بیش از پیش شهرداری تبریز به توسعه سرانه فضای سبز است.
شهردار منطقه 5 با اشاره به اجرای پروژه‌های بزرگ در این منطقه از جمله پروژه بزرگ طرح تبادل امام علی(ع) همچنین پروژه‌های بزرگ مشارکتی از جمله هتل لاله گفت: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از اولویت‌های کاری شهرداری است که با جدیت تمام دنبال می‌شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول