اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خراسان رضوی در برگزاری تورهای صنعتی پیشتاز است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی باتوجه به استعداد صنعت استان در برگزاری تورهای صنعتی کشور همچنان پیشتاز است.

خراسان رضوی در برگزاری تورهای صنعتی پیشتاز است
علی سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: در راستای سیاست‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و به منظور بهره‌گیری مشاوران صنعتی، دانشجویان برجسته و اساتید دانشگاهی به ویژه مدیران و کارشناسان واحدهای صنعتی از ظرفیت‌های تولیدی، خدمات صنعتی، تجربیات و امکانات صنعتی سایر واحدهای تولیدی و صنعتی، برنامه بازدید از واحدهای صنعتی انجام می‌شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: بازدید صاحبان صنایع مستقر در هر شهرک صنعتی از بهترین واحدهای همان شهرک،‌ بازدید صاحبان صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی استان از واحدهای صنعتی نمونه استان و بازدید صاحبان صنایع مستقر در شهرک صنعتی استان از واحد نمونه صنعتی کشور را قالب تورهای صنعتی در کشور است.
سلیمانی افزود: از سال 1385 برنامه بازدیدهای صنعتی در استان آغاز شده است و به طور میانگین سالانه 23 تور صنعتی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه تورهای صنعتی از طریق ثبت‌نام در شرکت شهرک‌های صنعتی استان و به صورت رایگان برگزار می‌شوند، تاکید کرد: طی هفت ماه نخست سال؛ 17 تور صنعتی با حضور 289 نفر از کارشناسان بخش صنعت برگزار شده و تا پایان سال قرار است 14 تور صنعتی برگزار شود.
سلیمانی با اشاره به اینکه توجه به ظرفیت‌های موجود در صنایع استان به‌ویژه در بخش‌های صنایع غذایی، تبدیلی کشاورزی، صنایع فلزی و شیمیایی است، بیان داشت: خراسان رضوی همواره میزبان تورهای صنعتی صنعتگران سایر استان‌های کشور بوده و هست.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در زمینه مزایای برگزاری تورهای صنعتی افزود: ارتقای سطح تکنولوژی واحدهای صنعتی، اخذ استانداردهای جدید، توفیق در کسب تاییدیه‌های ملی و بین‌المللی، افزایش صادرات و تولید یک محصول جدید از طریق به کارگیری فناورهای نوین، ارتقای کیفی و کمی محصولات، به کارگیری از خدمات مشاوره‌ای شرکت‌های فنی مهندسی مجرب و بهره‌گیری از هم‌افزایی سایر واحدهای صنعتی همکار است.
وی در زمینه برگزاری تورهای صنعتی برون مرزی خوشه‌های صنعتی زعفران و مبلمان خراسان رضوی اظهار داشت: در این راستا با برگزاری تورهای صنعتی چین، ترکیه، امارات، قطر، مالزی، ژاپن و کره جنوبی زمینه لازم برای انتقال آموخته‌ها به کشور فراهم شده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول