اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان خبر داد:

اجرای طرح آسفالت راه روستایی کروندان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دهگلان از اجرائی شدن طرح آسفالت راه روستایی کروندان خبر داد.

اجرای طرح آسفالت راه روستایی کروندان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد رضایی ظهر امروز در جمع مردم روستای کروندان اظهار داشت: اعتبار و تمام امکانات برای اجرای شدن این طرح تامین شده و در صورت بهبود وضعیت جوی هوا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
وی در ادامه از اجرای طرح مطالعه و اجرایی شدن فاز دوم طرح هادی روستای کروندان خبر داد و گفت: تمام امکانات و نیازسنجی‌ها صورت گرفته و نقشه اجرای طرح هادی در مراحل دوم طراحی و در آینده نزدیک با تخصیص و تامین اعتبارات عملیات اجرایی آن نیز کلید خواهد خورد.
رضایی حفظ وحدت را وظیفه الهی همه مسلمانان دانست و اظهار داشت: همه ما باید در راستای ادای وظیفه الهی خود و حفظ وحدت حرکت کنیم چرا که اگر وحدت و همدلی را در سرلوحه کار قرار دهیم به نتایج خوبی خواهیم رسید.
وی افزود: همه ما به عنوان سربازان ولایت باید در راستای حفظ ارزش‌های الهی که سینه به سینه توسط پیامبران و امامان(ع) و بزرگان دین و شهدای گرانقدر منتقل شده، انجام وظیفه کنیم.
فرماندار شهرستان دهگلان تصریح کرد: لازمه حرکت یک مجموعه وحدت و یکدلی در زیرپرچم ولایت است چرا که اگر کسانی نخواهند زیر این پرچم قرار بگیرند، نمی‌توانند خود را به عنوان انسان‌هایی ارزش‌گرا قلمداد کنند.
رضایی یادآور شد: دشمن از وحدت و همدلی ما هراس دارد و نیروهای ارزشی باید بدانند حفظ نظام و انقلاب و اطاعت از ولایت فقیه از همه مسائل مهم‌تر و باید در اولویت قرار گیرد.  
وی در ادامه با اشاره به خدمات دولت و نظام اسلامی در روستاها و شهرهای محروم افزود: خدمات نظام در روستاها هم اکنون چهره روستاها را به طور کلی دگرگون کرده است.
فرماندار شهرستان دهگلان بیان داشت: رفع مشکلات و تنگناها در روستاها اعتبارت خاص را می‌طلبد که امیدواریم با جذب اعتبارات لازم مشکلات پیش‌رو حل شود.‌
امام جمعه کروندان در ادامه با تقدیر از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این روستا گفت: مسئولان و مردم باید هوشیار باشند که امروز سران فتنه و استکبار با دسیسه می‌خواهند میان ملت و رهبری فاصله بیندازند چرا که فاصله گرفتن از رهبری زمینه‌ساز از بین رفتن عزت و عظمت و اقتدار نظام و تسلط استکبار بر ما می‌شود.
ماموستا ابراهیم محمدی افزود: امروز شهدا با اهدای خون خود به ما درس دین‌داری و اسلام‌داری دادند و نباید لحظه‌ای از رهبری فاصله بگیریم.‌
بخشدار بخش مرکزی دهگلان هم در این مراسم خواستار اختصاص بودجه جهشی برای رفع نیازها و مشکلات و تنگناهای بخش مرکزی شهرستان شد.
صلاح جعفری افزود: دولت در راستای رشد و توسعه روستای کروندان تا کنون 179 میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی و در آمدهای حاصله دهیاری و داخلی برای اجرا و احداث ساختمان دهیاری، جدول‌گذاری و زیرسازی و آسفالت خیابان‌ها و خرید و نصب سطل زباله و خرید لوازم بازی کودکان روستا و راه‌اندازی پارک کودک در کروندان هزینه کرده است.
علی بهمنی دهیار روستای کروندان نیز در این مراسم کمبود آب شرب و فرسوده بودن سیستم لوله‌کشی روستا و تامین اعتبار برای آغاز طرح هادی روستایی در مرحله دوم را از مهم‌ترین مشکلات پیشروی این روستا عنوان کرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول