اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه خبرداد:

تحقق 82 درصدی اشتغال در قروه

خبرگزاری فارس: فرماندار قروه از تحقق 82 درصدی اشتغال تعهد شده در این شهرستان خبرداد.

تحقق 82 درصدی اشتغال در قروه
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، نادر فخری پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری قروه با بیان اینکه ایجاد 4 هزار و 900 زمینه اشتغال در سال‌جاری از تعهدات این شهرستان است، اظهار داشت: تا کنون برای 4 هزار و 50 نفر از این میزان اشتغالزایی شده است.
به گفته وی، سهم قروه از اعتبارات مشاغل خانگی و کسب و کار خرد 86 میلیارد ریال است.
فرماندار قروه خاطرنشان کرد: در راستای سنجش اشتغال واقعی ایجاد شده، این شهرستان به عنوان نخستین شهر در کشور اقدام به تشکیل کمیته راستی‌آزمایی کرده است.
رئیس اداره کار و امور اجتماعی قروه هم در این نشست با تقدیر از عملکرد ادارات و نهادهای پیشتاز در زمینه ایجاد اشتغال در این شهرستان تصریح کرد: مسکن انقلاب اسلامی، راه و ترابری، بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره تعاون و مرکز علمی کاربردی قروه از جمله اداراتی هستند که تاکنون سهم 100 درصدی خود را در ایجاد اشتغال را محقق کرده‌اند.
کورش شعبانی اظهار امیدواری کرد: با تلاش و مشارکت همه ارگان‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط بتوانیم از شهرستان‌های برتر استان در بحث اشتغال‌زایی باشیم.
وی با بیان اینکه کاهش نرخ بیکاری با توجه به تاثیرات اجتماعی و فردی آن از اولویت‌های بسیار مهم دولت به شمار می‌رود، اضافه کرد: در طول چند سال اخیر تلاش‌های بسیار خوبی در این راستا صورت گرفته اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول