اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون استان مرکزی خبر داد:

رشد 100 درصدی تشکل‌های کارگری در استان مرکزی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از رشد 100 درصدی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی خبر داد.

رشد 100 درصدی تشکل‌های کارگری در استان مرکزی
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ناصر شیخی اظهار داشت: در راستای توسعه و ترویج سه جانبه‌گرایی (کارگر، کارفرما، دولت) و به منظور حفظ حقوق و منافع مشروع و قانونی و بهبود وضع اقتصادی کارگران و کارفرمایان که خود متضمن حفظ منافع جامعه است، تشکلات کارگری و کارفرمایی در واحدهای تولیدی تشکیل و بسیاری از موانع و مشکلات کارگری و کارفرمایی را رفع کرده است .
وی با بیان اینکه تشکیل این تشکل‌ها موجب پیشرفت و آسان سازی کارها در سطح واحدها کارگری می‌شود، بیان کرد: هم اکنون 213 تشکل کارگری و کارفرمایی در واحدهای تولیدی استان فعال می‌باشند.
شیخی با اشاره به اینکه شاهد رشد 100 درصدی تشکل کارگری و کارفرمایی در مقایسه با سال‌های گذشته هستیم، ادامه داد: این رشد به علت نگاه مثبتی است که دولت نهم و دهم نسبت به تشکل‌های کارگری و کارفرمایی داشته و آنها را مورد حمایت همه جانبه خود قرار داده است.
شیخی تصریح کرد: تشکل‌های کارگری و کارفرمایی علاوه بر رشد کمی از رشد کیفی مطلوبی برخوردارند چرا که همه ساله به طور مداوم در زمینه‌های مختلف قانون کار و قانون تشکلات کارگری و کارفرمایی آموزش‌های لازم را کسب و موجب ارتقاء سطح آگاهی کاری و اجتماعی آنها می‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: تاکنون 53 هزار و 542 نفر از کارگران فصلی و ساختمانی در استان برای دریافت سهام عدالت ثبت‌نام کرده‌اند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول